Newsy

Maciej Musiał: Żyjemy w złotym wieku telewizji, filmu i kontentu. Warto próbować swoich sił także za granicą

2019-11-18  |  06:17

Aktor tłumaczy, że obecnie najważniejszy jest dla niego skończenie studiów w Krakowie. Po powrocie do Warszawy nadal będzie próbował swoich sił w aktorstwie. Nie wyklucza także udziału w zagranicznych produkcjach. Jak podkreśla, już podejmuje w tym kierunku pewne kroki.

– Skupiam się na zakończeniu moich studiów. Jestem już czwarty rok w Krakowie, tam żyję, mieszkam, studiuję. Zakończeniem każdej szkoły teatralnej jest dyplom, który jest spektaklem. W moim przypadku jest to „Burza” Szekspira z Grzegorzem Jarzyną. To jest pewien etap i chcę go zamknąć, więc na tym się skupiam – mówi agencji Newseria Maciej Musiał.

Musiał liczy na to, że nie będzie narzekał na brak propozycji zawodowych. Jego zdaniem w obecnych czasach, mając w kieszeni taki dyplom, można się spełniać na różnych płaszczyznach.

– Wydaje mi się, że żyjemy w złotym wieku telewizji, filmu i kontentu, który tworzy zapotrzebowanie na bardzo dużą liczbę aktorów i że warto dzisiaj próbować swoich sił, nie tylko w Polsce, lecz także za granicą. Trudno to zaplanować, można o tym marzyć. Ja o tym marzę, robię ku temu pewne kroki. Czy wyjdzie? Zobaczymy – mówi Maciej Musiał.

Aktor znany z roli Tomka Boskiego w serialu Rodzinka.pl nie wyklucza też dalszej edukacji. Możliwe, że będzie kontynuował kierunek studiów, który wybrał zaraz po maturze.

– Zanim poszedłem do szkoły teatralnej, studiowałem filozofię i bardzo, bardzo ją cenię, bo tak jak w zależności od tego, gdzie postawimy kamerę dzisiaj tutaj i spojrzymy na tę sytuację za nami, tak można to inaczej opowiedzieć, tak filozofia uczy stawiania takich kamer, tylko w życiu i patrzenia na każdą sytuację z innej perspektywy. I ten rok dał mi dużo, ale wydaje mi się, że dłuższe studia mogły dać mi jeszcze więcej, więc kto wie, może. Ale też nie deklaruję się w żaden sposób – mówi Maciej Musiał.

Obecnie Maciej Musiał jest jednym ze współprowadzących talent show „The Voice of Poland”. Został też wraz z Magdaleną Cielecką i Jarosławem Kuźniarem ambasadorem kampanii „Success is a blend” zainicjowanej przez markę Chivas. W ramach kampanii podejmuje dyskusję na temat sukcesu. Aktor podkreśla, że dla niego składową sukcesu są marzenia, które go napędzają oraz motywują do działania.

– Zawsze warto wyznaczać sobie cele i je realizować. Nie przejmować się brakiem wiary innych w naszą wizję ani niepowodzeniami, ale wyciągać z nich wnioski. A przede wszystkim, żeby wpuszczać w siebie tylko dobro i patrzeć w stronę światła. Bo tam, gdzie patrzymy, tam idziemy. A przy okazji kibicować innym w ich podróży – mówi Maciej Musiał.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Farmacja

Powoli wracamy do planowych zabiegów i wizyt u lekarzy. Telemedycyna może pomóc w walce z rosnącymi kolejkami

Pandemia przyczyniła się do skokowego wzrostu popularności telemedycyny. Już na początku większość szpitali, przychodni i placówek medycznych wprowadziła zdalne konsultacje online i przez telefon, co umożliwiło zasięgnięcie porady lekarza, a także  wystawienie zwolnienia, skierowania czy recepty bez konieczności osobistego kontaktu. Do tej formy przekonali się zarówno lekarze, jak i pacjenci. Aż 74 proc. pacjentów chce korzystać z telemedycyny nawet po zakończeniu pandemii – wynika z badań Grupy LUX MED. Obecnie firma dostarcza prawie 20 tys. usług telemedycznych dziennie.

Handel

Co czwarty internauta woli robić zakupy w sieci niż w tradycyjnych sklepach. Rozszerzona rzeczywistość może zmniejszyć liczbę zwrotów

Migracja konsumentów z trybu offline do online trwa już od dawna, ale pandemia SARS-CoV-2 okazała się katalizatorem, który przyspieszył ten proces. W sieci kupuje już 72 proc. Polaków, a więcej niż co czwarty częściej wybiera obecnie ten kanał zakupowy m.in. ze względu na wygodę, szybkość i większe bezpieczeństwo. Zyskały kategorie, które w e-commerce dobrze radziły sobie już wcześniej, jak moda i uroda czy elektronika, ale Polacy przekonali się również do kupowania w internecie produktów spożywczych. Rosnącą rolę w e-zakupach odgrywają technologie, jak np. rozszerzona rzeczywistość, które pozwalają lepiej dopasować produkt i zminimalizować ryzyko zwrotów.

 

Serwis specjalny

Przez koronawirusa Polki obawiają się o swoją zawodową przyszłość. Co trzecia rozważa wyjazd do pracy za granicę

Pandemia koronawirusa ma wpływ na życie zawodowe niemal 70 proc. Polek, głównie młodych. Dla wielu z nich jest to wpływ negatywny – pracę już straciło 15 proc., a 18 proc. pracuje w mniejszym wymiarze czasu – wynika z badania IQS na zlecenie Promedica24. W związku z tym coraz więcej kobiet szuka pracy za granicą. Co trzecia przyznaje, że rozważa emigrację zarobkową, przede wszystkim do Niemiec. Ponad 20 proc. z nich chciałoby podjąć pracę przy opiece nad seniorami.