Mówi: | Magda Gessler |
Funkcja: | restauratorka |
Magda Gessler: seks jest fantastyczną metodą na urodę
Jesienią na antenie TVN Food Network zadebiutuje nowy program Magdy Gessler. Znana restauratorka będzie w nim uczyć Polaków jak gotować, by dobrze wyglądać i cieszyć się seksem.
Magda Gessler jest właścicielką kilku warszawskich restauracji, stałą felietonistką dwóch popularnych tygodników, jurorką programu kulinarnego „MasterChef”, oraz gospodynią magazynu „Kuchenne rewolucje”. Obecnie do swoich obowiązków zawodowych dołożyła rolę ambasadorki nowego kanału TVN Food Network. Gwiazda twierdzi, że kocha swoją pracę i to właśnie jej zawdzięcza pogodne nastawienie do życia.
– Ćwiczę mózg, ciężko pracuję, robię to, co kocham – to jest receptą na mój wesoły wygląd, nie wiem, czy dobry, w każdym razie jest mi bardzo dobrze – mówi Magda Gessler agencji informacyjnej Newseria Lifestyle i dodaje: – Seks jest fantastyczną metodą na urodę.
Restauratorka została również gospodynią programu „Sexy kuchnia”, w którym będzie przekonywać Polaków, że gotowanie może być zmysłową czynnością. Pokaże, jak przyrządzać potrawy, by cieszyć się dobrym zdrowiem, urodą i udanym życiem erotycznym. Nauczy też kobiety poruszania się po kuchni w odpowiedni sposób.
– Będą to przepisy i sposób, w jaki się gotuje, w jaki kobieta się rusza, żeby kuchnia była sensualna, ciekawa i smaczna. Aby potem można było uprawiać seks w sposób lajtowy – mówi Magda Gessler.
Program „Sexy kuchnia” zadebiutuje na antenie TVN Food Network już jesienią 2017 roku.
Czytaj także
- 2025-06-04: Bryska: Kończę prace nad nowym albumem. To jest bardzo osobisty krążek opowiadający o nowym okresie w moim życiu
- 2025-05-23: Maciej Rock: Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne
- 2025-05-29: Stabilność zatrudnienia jedną z najważniejszych kwestii dla pokolenia Z. Nie chodzi jednak o wieloletnią pracę na etacie
- 2025-05-06: Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań
- 2025-05-09: Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień
- 2025-04-11: Klaudia Zioberczyk: Święta wiążą się z tym, że się kupuje masę ubrań i jedzenia. Ja w tym roku postawię na minimalizm
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-04-01: Małgorzata Potocka: Jestem absolutnie oddana mojemu teatrowi. Jak się robi teatr z pasji, to nie trzeba odpoczywać
- 2025-03-03: Sylwia Bomba: „Królowa przetrwania” to nie jest mój format. Nie lubię być blisko dram, nie lubię rywalizować na takim poziomie
- 2025-02-27: Malwina Wędzikowska: W dżungli przez miesiąc rewidowałam swoje życie. Przehulałam dużo czasu na toksycznych ludzi
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.