Newsy

Magda Pyznar: Pandemia to dla mnie czas, żeby przystanąć, powiedzieć „stop” i przemyśleć swoje życie

2020-12-01  |  05:40

Uczestniczka „Warsaw Shore” podkreśla, że nie lubi siedzieć w domu z założonymi rękami. W czasie pandemii chce więc zrobić coś dobrego dla innych. Dlatego też zaangażowała się w akcję „Znani dla służby zdrowia” i pomaga organizować przekąski dla medyków, którzy walczą o zdrowie chorych na COVID-19. Aktywność charytatywna i obecność bliskich jest dla niej sposobem na przetrwanie tego trudnego czasu i okazją, by na nowo przemyśleć wiele spraw.

„Znani dla służby zdrowia" to akcja zainicjowana przez Aldonę Wleklak, menadżerkę wielu polskich gwiazd. Wspólnie z zaprzyjaźnionymi artystami przygotowuje ona posiłki, kanapki i słodkie przekąski dla lekarzy, którzy na co dzień zaangażowani są w walkę z koronawirusem. Taką inicjatywę postanowiła wesprzeć m.in. Magda Pyznar.

Podczas pandemii zaangażowałam się w bardzo fajną akcję: „Znani dla służby zdrowia”, która wspiera medyków. Angażujemy w to również różnego rodzaju firmy typu piekarnie, cateringi, zawozimy medykom ciepłe bądź zimne posiłki, czasami sami im coś przygotujemy, np. bułki, kanapki. Jest to bardzo ciekawa akcja, ponieważ w dobie pandemii to właśnie medycy poświęcają swoje zdrowie, swój czas i czasami nawet życie właśnie dla chorych osób. I gdzieś w tym całym natłoku zostali oni zapomniani, a tak naprawdę to im należą się największe podziękowania – mówi agencji Newseria Lifestyle Magda Pyznar, była uczestniczka „Warsaw Shore”.

Zauważa, że personel medyczny, który jest na pierwszej linii frontu walki z koronawirusem, potrzebuje wsparcia i nawet niewielkich, ale bardzo miłych gestów wdzięczności za swoją ciężką pracę.

Przede wszystkim widać na ich twarzach radość, ponieważ dają dużo od siebie i miło im jest, kiedy dobro wraca do nich właśnie w postaci takiej pomocy – mówi.

Od kilku miesięcy nasze życie toczy się w cieniu koronawirusa i w pełnym napięcia oczekiwaniu. Nikt bowiem nie wie, co przyniesie kolejny dzień. Przyszło nam się więc mierzyć z niecodziennymi sytuacjami i dokonywać trudnych wyborów. Magda Pyznar przyznaje, że w jej przypadku pandemia raczej nie pokrzyżowała żadnych planów, zmusiła natomiast do refleksji i ustalenia nowej listy priorytetów.

– W moim życiu zawodowym i prywatnym pandemia na całe szczęście niewiele zmieniła, tak że jestem szczęściarzem w porównaniu do osób, które np. straciły pracę albo miały jakieś gorsze skutki. Na pewno to był taki moment dla mnie, żeby przystanąć, powiedzieć „stop”, przemyśleć swoje życie, zastanowić się tak naprawdę, co jest ważne, a co mniej ważne. I tutaj na pewno na pierwszym miejscu postawiłabym zdrowie, odporność i to też starałam się przez cały ten czas przekazywać moim odbiorcom, budować w nich taką świadomość. Myślę, że mi się to udało – mówi uczestniczka „Warsaw Shore”.

Magda Pyznar radzi też, by w tym trudnym jesienno-zimowym okresie zadbać zarówno o swoje zdrowie, podniesienie odporności, jak i o utrzymanie dobrego samopoczucia. Trzeba starać się wszystkimi siłami walczyć z chandrą, przygnębieniem i osłabieniem. Lockdown może być bowiem okazją do zmiany nawyków na lepsze.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.