Newsy

Maja Sablewska: Pomagam Polkom zaakceptować siebie. To moja misja

2014-07-28  |  07:20
Maja Sablewska podkreśla, że czerpie z własnych doświadczeń, aby pomóc kobietom zaakceptować swój wygląd. Wszystko po to, by podobnie jak ona mogły przejść metamorfozę. Stylistka przekonuje, że program „Sablewskiej sposób na modę” ma na celu dowartościować kobiety i wydobyć z nich piękno. Sablewska nie chce być jedynie prowadzącą, lecz prawdziwą przewodniczką po świecie mody i mentorką dla Polek.

Sablewska uważa, że Polki są zabiegane i niedowartościowane, dlatego zapominają o swoich potrzebach. Atrakcyjne i piękne kobiety potrzebują pomocy stylistki, by zwrócić uwagę na swój wygląd, ukryć wady i podkreślić atuty.

Kobiety nie potrafią wydobyć z siebie tego piękna, to jest problem. Nie akceptują siebie pod ubraniem. Nieważne jest to, jaki mamy rozmiar, wiek, wzrost czy nawet wagę. Ważne jest to, czy akceptujemy siebie, stając przed lustrem nago. I jeżeli akceptujemy siebie, to wszystko jest w porządku, jeżeli nie, to pracujmy nad tym, żeby zdrowo się odżywiać, zdrowo żyć, żeby przeżyć to życie jak najlepiej, a nie w wieku 60-70 lat codziennie odwiedzać aptekę, bo to nie ma sensu – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Maja Sablewska.

„Sablewskiej sposób na modę” reprezentuje według prowadzącej nowe podejście do programów o metamorfozach. Stylistyka podkreśla, że stara się być dla swoich bohaterek przede wszystkim mentorką, a nie jedynie prowadzącą. Ona sama przeszła metamorfozę, dlatego może czerpać z własnych doświadczeń, by pomóc kobietom.

„Moda zaczyna się pod ubraniem” to jest filozofia, która pomaga mi tworzyć mój program. Pomaga mi pomagać Polkom. I pomaga mi pokazywać coś, czego nie da się ściągnąć z zagranicy w jakimś udanym mniej bądź bardziej formacie. Powiedziałam sobie, że chcę tworzyć ten program, ponieważ sama przeszłam metamorfozę. Oglądałam różne programy tego typu i nigdy nie były one przekonywające na tyle, żebym mogła uwierzyć, że to pomaga tym kobietom. Zawsze osoba prowadząca, może poza Gok Wanem w Anglii, była tylko prowadzącą. A ja wymyśliłam ten format, stworzyłam go specjalnie dla Polek i to było dla mnie bardzo istotne – tłumaczy Sablewska.
 
Program „Sablewskiej sposób na modę” jest emitowany na antenie TVN Style.
Więcej na temat
Gwiazdy Maja Sablewska: kiedyś wyglądałam jak orangutan, miałam wystającą szczękę i oponę Wszystkie newsy
2014-07-18 | 07:10

Maja Sablewska: kiedyś wyglądałam jak orangutan, miałam wystającą szczękę i oponę

Maja Sablewska w programie „Sablewskiej sposób na modę” pomaga bohaterkom poczuć się atrakcyjniej i wspiera w odnalezieniu siebie i swojego stylu. Stylistka podkreśla,
Gwiazdy Będzie kolejna edycja programu „Sablewskiej sposób na modę”
2013-12-13 | 09:00

Będzie kolejna edycja programu „Sablewskiej sposób na modę”

Autorski program Mai Sablewskiej okazał się hitem jesiennej ramówki TVN Style. Program będzie więc kontynuowany. Obecnie stylistka jest na etapie przeprowadzania castingów
Gwiazdy Marcin Prokop nie chce być porównywany z Mają Sablewską
2013-11-25 | 08:25

Marcin Prokop nie chce być porównywany z Mają Sablewską

Marcin Prokop zadowolony ze sprzedaży swojej drugiej książki „Wszystko w porządku. Układamy sobie życie”, którą napisał wspólnie z Szymonem

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.