Mówi: | Maja Sablewska |
Funkcja: | stylistka |
Maja Sablewska: Pomagam Polkom zaakceptować siebie. To moja misja
Sablewska uważa, że Polki są zabiegane i niedowartościowane, dlatego zapominają o swoich potrzebach. Atrakcyjne i piękne kobiety potrzebują pomocy stylistki, by zwrócić uwagę na swój wygląd, ukryć wady i podkreślić atuty.
– Kobiety nie potrafią wydobyć z siebie tego piękna, to jest problem. Nie akceptują siebie pod ubraniem. Nieważne jest to, jaki mamy rozmiar, wiek, wzrost czy nawet wagę. Ważne jest to, czy akceptujemy siebie, stając przed lustrem nago. I jeżeli akceptujemy siebie, to wszystko jest w porządku, jeżeli nie, to pracujmy nad tym, żeby zdrowo się odżywiać, zdrowo żyć, żeby przeżyć to życie jak najlepiej, a nie w wieku 60-70 lat codziennie odwiedzać aptekę, bo to nie ma sensu – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Maja Sablewska.
„Sablewskiej sposób na modę” reprezentuje według prowadzącej nowe podejście do programów o metamorfozach. Stylistyka podkreśla, że stara się być dla swoich bohaterek przede wszystkim mentorką, a nie jedynie prowadzącą. Ona sama przeszła metamorfozę, dlatego może czerpać z własnych doświadczeń, by pomóc kobietom.
– „Moda zaczyna się pod ubraniem” to jest filozofia, która pomaga mi tworzyć mój program. Pomaga mi pomagać Polkom. I pomaga mi pokazywać coś, czego nie da się ściągnąć z zagranicy w jakimś udanym mniej bądź bardziej formacie. Powiedziałam sobie, że chcę tworzyć ten program, ponieważ sama przeszłam metamorfozę. Oglądałam różne programy tego typu i nigdy nie były one przekonywające na tyle, żebym mogła uwierzyć, że to pomaga tym kobietom. Zawsze osoba prowadząca, może poza Gok Wanem w Anglii, była tylko prowadzącą. A ja wymyśliłam ten format, stworzyłam go specjalnie dla Polek i to było dla mnie bardzo istotne – tłumaczy Sablewska.
Program „Sablewskiej sposób na modę” jest emitowany na antenie TVN Style.

Maja Sablewska: kiedyś wyglądałam jak orangutan, miałam wystającą szczękę i oponę

Będzie kolejna edycja programu „Sablewskiej sposób na modę”

Marcin Prokop nie chce być porównywany z Mają Sablewską
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.