Newsy

Maja Sablewska: Pomagam Polkom zaakceptować siebie. To moja misja

2014-07-28  |  07:20
Maja Sablewska podkreśla, że czerpie z własnych doświadczeń, aby pomóc kobietom zaakceptować swój wygląd. Wszystko po to, by podobnie jak ona mogły przejść metamorfozę. Stylistka przekonuje, że program „Sablewskiej sposób na modę” ma na celu dowartościować kobiety i wydobyć z nich piękno. Sablewska nie chce być jedynie prowadzącą, lecz prawdziwą przewodniczką po świecie mody i mentorką dla Polek.

Sablewska uważa, że Polki są zabiegane i niedowartościowane, dlatego zapominają o swoich potrzebach. Atrakcyjne i piękne kobiety potrzebują pomocy stylistki, by zwrócić uwagę na swój wygląd, ukryć wady i podkreślić atuty.

Kobiety nie potrafią wydobyć z siebie tego piękna, to jest problem. Nie akceptują siebie pod ubraniem. Nieważne jest to, jaki mamy rozmiar, wiek, wzrost czy nawet wagę. Ważne jest to, czy akceptujemy siebie, stając przed lustrem nago. I jeżeli akceptujemy siebie, to wszystko jest w porządku, jeżeli nie, to pracujmy nad tym, żeby zdrowo się odżywiać, zdrowo żyć, żeby przeżyć to życie jak najlepiej, a nie w wieku 60-70 lat codziennie odwiedzać aptekę, bo to nie ma sensu – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Maja Sablewska.

„Sablewskiej sposób na modę” reprezentuje według prowadzącej nowe podejście do programów o metamorfozach. Stylistyka podkreśla, że stara się być dla swoich bohaterek przede wszystkim mentorką, a nie jedynie prowadzącą. Ona sama przeszła metamorfozę, dlatego może czerpać z własnych doświadczeń, by pomóc kobietom.

„Moda zaczyna się pod ubraniem” to jest filozofia, która pomaga mi tworzyć mój program. Pomaga mi pomagać Polkom. I pomaga mi pokazywać coś, czego nie da się ściągnąć z zagranicy w jakimś udanym mniej bądź bardziej formacie. Powiedziałam sobie, że chcę tworzyć ten program, ponieważ sama przeszłam metamorfozę. Oglądałam różne programy tego typu i nigdy nie były one przekonywające na tyle, żebym mogła uwierzyć, że to pomaga tym kobietom. Zawsze osoba prowadząca, może poza Gok Wanem w Anglii, była tylko prowadzącą. A ja wymyśliłam ten format, stworzyłam go specjalnie dla Polek i to było dla mnie bardzo istotne – tłumaczy Sablewska.
 
Program „Sablewskiej sposób na modę” jest emitowany na antenie TVN Style.
Więcej na temat
Gwiazdy Maja Sablewska: kiedyś wyglądałam jak orangutan, miałam wystającą szczękę i oponę Wszystkie newsy
2014-07-18 | 07:10

Maja Sablewska: kiedyś wyglądałam jak orangutan, miałam wystającą szczękę i oponę

Maja Sablewska w programie „Sablewskiej sposób na modę” pomaga bohaterkom poczuć się atrakcyjniej i wspiera w odnalezieniu siebie i swojego stylu. Stylistka podkreśla,
Gwiazdy Będzie kolejna edycja programu „Sablewskiej sposób na modę”
2013-12-13 | 09:00

Będzie kolejna edycja programu „Sablewskiej sposób na modę”

Autorski program Mai Sablewskiej okazał się hitem jesiennej ramówki TVN Style. Program będzie więc kontynuowany. Obecnie stylistka jest na etapie przeprowadzania castingów
Gwiazdy Marcin Prokop nie chce być porównywany z Mają Sablewską
2013-11-25 | 08:25

Marcin Prokop nie chce być porównywany z Mają Sablewską

Marcin Prokop zadowolony ze sprzedaży swojej drugiej książki „Wszystko w porządku. Układamy sobie życie”, którą napisał wspólnie z Szymonem

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.