Newsy

Małgorzata Socha: Nie zamierzam znikać z show-biznesowych imprez. Teraz jest mnie mniej, bo pracuję

2014-10-01  |  06:55

Małgorzata Socha dementuje plotki, jakoby miała zrezygnować z bywania na warszawskich salonach po to, by całkowicie poświecić się wychowywaniu kilkunastomiesięcznej córeczki. Aktorka tłumaczy, że rzadziej pokazuje się na wszelkiego rodzaju eventach czy imprezach modowych, bo po prostu jest bardzo zapracowana.  

– Nie znikam z życia publicznego na rzecz tego, żeby zaszyć się w domu. Jak najbardziej planuję dalej tak samo udzielać się zawodowo i nie zamierzam nigdzie znikać. Trzeba coś pisać na mój temat, więc piszą. News jak news, czyli żaden – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Małgorzata Socha, aktorka.

Małgorzata Socha nie kryje zdenerwowania doniesieniami plotkarskiej prasy. Jej zdaniem to najlepszy przykład artykułu wyssanego z palca.

– Jest mnie mniej, ponieważ dużo pracuję. Godzenie dwóch projektów równolegle, mówię tutaj o „Przyjaciółkach” i „Wkręconych 2” jest dość męczące – tłumaczy Małgorzata Socha.

Wkrótce aktorka rozpoczyna również próby do nowego spektaklu w Teatrze 6. piętro. Małgorzata Socha podkreśla, że jej zawodowy grafik pęka w szwach, ale stara się jak najlepiej łączyć pracę z opieką nad 13-miesięczną córeczką Zosią. A jeśli trzeba, znajduje również czas na show-biznesowe spotkania.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.