Newsy

Małgorzata Socha: Nie zamierzam znikać z show-biznesowych imprez. Teraz jest mnie mniej, bo pracuję

2014-10-01  |  06:55

Małgorzata Socha dementuje plotki, jakoby miała zrezygnować z bywania na warszawskich salonach po to, by całkowicie poświecić się wychowywaniu kilkunastomiesięcznej córeczki. Aktorka tłumaczy, że rzadziej pokazuje się na wszelkiego rodzaju eventach czy imprezach modowych, bo po prostu jest bardzo zapracowana.  

– Nie znikam z życia publicznego na rzecz tego, żeby zaszyć się w domu. Jak najbardziej planuję dalej tak samo udzielać się zawodowo i nie zamierzam nigdzie znikać. Trzeba coś pisać na mój temat, więc piszą. News jak news, czyli żaden – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Małgorzata Socha, aktorka.

Małgorzata Socha nie kryje zdenerwowania doniesieniami plotkarskiej prasy. Jej zdaniem to najlepszy przykład artykułu wyssanego z palca.

– Jest mnie mniej, ponieważ dużo pracuję. Godzenie dwóch projektów równolegle, mówię tutaj o „Przyjaciółkach” i „Wkręconych 2” jest dość męczące – tłumaczy Małgorzata Socha.

Wkrótce aktorka rozpoczyna również próby do nowego spektaklu w Teatrze 6. piętro. Małgorzata Socha podkreśla, że jej zawodowy grafik pęka w szwach, ale stara się jak najlepiej łączyć pracę z opieką nad 13-miesięczną córeczką Zosią. A jeśli trzeba, znajduje również czas na show-biznesowe spotkania.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę

Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Podróże

Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.