Newsy

Małgorzata Tomaszewska: Wszyscy możemy być dumni z TVP Kobieta. Piękne, silne i mądre kobiety są twarzami tego kanału

2021-03-08  |  06:32

Dziennikarka razem z Aleksandrem Sikorą poprowadzi trzecią edycję tanecznego show Telewizji Polskiej „Dance Dance Dance”. Jej najważniejszym zadaniem będzie wspieranie uczestników w trudnych chwilach i pomoc im w razie potrzeby. Małgorzata Tomaszewska stała się również częścią nowego kanału Telewizji Polskiej adresowanego do kobiet. Zaznacza, że ramówka TVP Kobieta będzie wyjątkowa.

Prezenterce nie będzie trudno zrozumieć emocji, jakie towarzyszą uczestnikom przed występem oraz po jego zakończeniu. Sama brała udział w drugiej edycji programu. Zajęła wówczas piąte miejsce.

– „Dance Dance Dance” zobaczymy w nowej odsłonie. Zmienią się prowadzący, będą nowi uczestnicy. Razem z Aleksandrem Sikorą cieszymy się na to wyzwanie. Edycja będzie wyjątkowa. Zobaczymy łzy, ale również dużo uśmiechu i dobrego tańca – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Małgorzata Tomaszewska.

Zaznacza, że będzie chciała przede wszystkim zaprzyjaźnić się z uczestnikami. Tłumaczy, że stworzenie szczerej relacji jest bardzo ważne, ponieważ przezwyciężenie chwil kryzysu z zaufaną osobą u boku wydaje się łatwiejsze. Prezenterka wierzy, że podobnego zdania jest współprowadzący program Aleksander Sikora. Ma nadzieję, że jako duet przypadną do gustu publiczności.

– Myślę, że zdołamy wesprzeć uczestników. Nasza rola nie polega jedynie na prezentowaniu kolejnych punktów programu. Chodzi głównie o to, żebyśmy byli podporą. Mam nadzieję, że właśnie tak się stanie, ponieważ znamy i bardzo lubimy uczestników. Chcielibyśmy trochę ukoić ból, który pojawia się podczas treningów, i osłodzić łzy, które spływają po srogiej ocenie jurorów. Będziemy również razem z uczestnikami cieszyć się z ich sukcesów – tłumaczy Małgorzata Tomaszewska.

„Dance Dance Dance” to tylko jeden z wielu projektów, w którym będzie można ją zobaczyć. Prezenterka nie może obecnie narzekać na brak pracy. W kolejnym sezonie znów powita widzów w „Pytaniu na śniadanie”. Niedawno dziennikarka stała się również częścią nowego kanału Telewizji Polskiej adresowanego do kobiet.

– TVP Kobieta to kanał, z którego wszyscy możemy być dumni. Piękne, silne i mądre kobiety są twarzami tego kanału. Jestem przekonana, że stworzą wspaniałą jakość i coś zupełnie nowego. W ramówce znajdą się zarówno pozycje poradnicze, jak i takie, które interesują każdą kobietę. Zajmiemy się tematami urodowymi i metamorfozami. Bardzo ciekawe jest to, że  programy poprowadzą nie tylko dziennikarki, ale również ekspertki w danej dziedzinie. Poza tym „Pytanie na śniadanie” rusza tym razem wcześniej – zaznacza.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.