Mówi: | Marek Kościkiewicz |
Funkcja: | muzyk, wokalista |
Marek Kościkiewicz został menadżerem młodych artystów
Wokalista i producent muzyczny Marek Kościkiewicz rozpoczyna działalność menadżerską i ścisłą współpracę z wytwórnią wydawniczo-koncertową – Tuff Management. To drugie tego typu przedsięwzięcie w karierze muzyka.
Tuff Management zajmuje się szeroko zakrojoną promocją zdolnych i rozpoczynających karierę muzyczną artystów. Agencja służy pomocą w doborze muzyków, nagrywaniu płyty oraz realizacji teledysków. W jej gestii leży także załatwianie spraw prawnych oraz organizacja koncertów.
– Pod swoimi skrzydłami mam czterech naprawdę uzdolnionych młodych ludzi. Są to: Vika Katajew, Antek Smykiewicz, Ralph Kamiński oraz Asia Ash. Można powiedzieć, że mamy zalążek firmy fonograficznej oraz managmentowej. Opiekujemy się wymienionymi artystami i zamierzamy wydać ich płyty. Potem oczywiście zapewnimy im odpowiednią promocję – zapowiada w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Marek Kościkiewicz.
Piosenkarz objął opieką artystów reprezentujących różne gatunki i stylistyki. Kościkiewicz w każdym z nich widzi potencjalną gwiazdę polskiej sceny muzycznej.
– Vika śpiewała od dziecka, więc uznałem, że musi mieć szansę pokazać talent szerszej publiczności. Antek Smykiewicz brał udział w „The Voice of Poland” wraz z Rafałem Brzozowskim. Gdy Rafał poszedł swoją drogą, mogłem zaopiekować się drugim uczestnikiem programu. Z Asią Ash miałem okazję grać jako DJ, ma głos idealny do klubowych utworów, co bardzo mi się podoba. Z Ralphem Kamińskim poznałem się w trakcie festiwalu „Karpatia” w Rzeszowie, który wygrał. Doszliśmy do porozumienia, że pomożemy mu sprzedać jego muzykę. Ralph tworzy kompozycje dalekie od mainstreamu. Można go umieścić gdzieś między Fismollem a Melą Koteluk – mówi wokalista.
W 1990 roku Marek Kościkiewicz założył pierwszą wytwórnię – Zic Zac Music Company. Powiązani z nią byli m.in.: Andrzej Piaseczny, Urszula, Kayah, WWO, Yugoton oraz Krzysztof Krawczyk. Agencja Zic Zac w 2008 roku została przejęta przez Sony Music Polska.
Czytaj także
- 2023-09-19: Marek Kaliszuk: Przede mną dwie premiery w teatrze. Do końca grudnia nie mam ani jednego wolnego weekendu
- 2023-10-02: Marek Kamiński: Być może kiedyś będę chciał samotnie przejść w poprzek Antarktydę, nikt tego jeszcze nie zrobił o własnych siłach. Nie wykluczam także komercyjnego lotu w kosmos
- 2022-10-17: Innowacyjne podejście do kampanii marek alkoholowych. Kampanie coraz częściej wykorzystują nowe technologie
- 2021-10-08: Julia Kamińska: Nowy Marek sporo namiesza w „BrzydUli”. Myślę, że taka świeża krew jest potrzebna tej produkcji
- 2021-08-17: Marek Kaliszuk: Może czwarta fala nie będzie aż tak drastyczna i nie skończy się znowu totalnym zamknięciem. Wiele branż mogłoby się już z tego nie podnieść
- 2021-08-09: Marek Kaliszuk: Nawet jeśli gdzieś wyjeżdżam pod palmy, to codziennie biegam i chodzę na siłownię. Bez tego nie umiem już żyć
- 2021-08-06: Tylko pięć polskich marek znalazło się wśród 500 najbardziej wartościowych brandów w Europie. W tak dużej gospodarce mogłoby ich być więcej
- 2021-06-17: Rośnie atrakcyjność inwestowania w nieruchomości. Zyskują firmy wyspecjalizowane w obsłudze takich inwestorów i lokali
- 2021-05-13: Druga połowa maja to czas odmrażania sportu. Branża apeluje o zwiększenie limitu uczestników masowych imprez na świeżym powietrzu
- 2021-05-21: Igrzyska w Tokio najpewniej się odbędą. Kolejne przełożenie terminu oznaczałoby zbyt wysokie koszty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aneta Glam-Kurp: Caroline Derpienski poniża normalnych ludzi. Nie trzeba mieć męża miliardera i drogiego auta, żeby być wartościową osobą
Uczestniczka programu „Żony Miami” nie ukrywa, że jest już zmęczona osobą Caroline Derpienski, która od jakiegoś czasu stara się być jej wierną kopią. Jej zdaniem influencerka nieudolnie, aż do granic śmieszności ją naśladuje. Przeprowadziła się na Florydę, też chce mieć bogatego męża, luksusowe samochody i markowe ubrania. A gdy nie udaje się jej tego wszystkiego zdobyć, to tworzy fikcyjną rzeczywistość tylko po to, by zrobić karierę w mediach społecznościowych i wzbudzić w innych zazdrość. Aneta Glam-Kurp uważa, że influencerka straciła zdrowy rozsądek w pogoni za stylem życia, który zobaczyła w popularnym programie, i zapomniała, że dobra materialne nie są gwarancją szczęścia.
Edukacja
Rusza Wirtualny Uniwersytet Pedagogiczny. Pomoże nauczycielom w śledzeniu bieżącej wiedzy i praktyk edukacyjnych

– System oceniania i kształcenia, oparty na transmisji wiedzy, a nie rozwijaniu umiejętności, oraz potrzeba ciągłego podnoszenia kompetencji nauczycieli to dziś wyzwania edukacji – wskazuje prof. Roman Leppert, pedagog z Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Tymi wyzwaniami chce się zająć Wirtualny Uniwersytet Pedagogiczny – projekt edukacyjny, który zainicjował prof. Leppert, przeznaczony dla wszystkich osób zainteresowanych i bezpośrednio związanych z edukacją. Ma on umożliwić nauczycielom, edukatorom i studentom podnoszenie kompetencji z zakresu pedagogiki i praktyk edukacyjnych. Przydatne treści znajdą tam również rodzice, którzy będą mogli m.in. wymieniać się doświadczeniami i inspiracjami. Partnerem inicjatywy jest Fundacja Orange.
Media
Filip Chajzer: Postanowiłem oderwać od siebie hasło show-biznes i postawić tylko na biznes

Dziennikarz podkreśla, że praca w mediach i funkcjonowanie w show-biznesie łączą się z ogromną presją. Pogoń za newsami, ciągły pośpiech, bycie na świeczniku i lęk przed zmianami kadrowymi stają się pułapką, z której trudno się wyrwać. Filip Chajzer nie ukrywa, że był już zmęczony takim trybem życia. Niedawno rozstał się z TVN, ale nie czeka bezczynnie na telefon z propozycją od kierownictwa innych stacji. Postanowił bowiem działać na własny rachunek i ruszyć ze swoim biznesem. Już wkrótce w centrum Warszawy otworzy restaurację śniadaniową i wierzy, że zapewni mu to stabilizację.