Newsy

Margaret: Dzięki pracy w końcu będę miała udanego sylwestra

2013-12-31  |  08:00

Margaret zaśpiewa dzisiaj dla widzów telewizji Polsat podczas imprezy sylwestrowej w Gdyni. Spędzenie ostatniego dnia roku w pracy absolutnie jej nie martwi. Wręcz przeciwnie młoda gwiazda ma nadzieję, że tegoroczny sylwester wreszcie będzie dla niej udany.

Czuję taką presję, że w sylwestra muszę się super bawić. Dla mnie imprezy są najfajniejsze, kiedy wychodzą strasznie spontanicznie mówi Margaret agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.   Sylwester nie jest taką imprezą, więc dla mnie połączenie sylwestra z pracą to jest akurat pomysł idealny. Uwielbiam być na scenie i pracować, więc może w końcu będę miała udanego sylwestra.

22-letnia piosenkarka, która wdarła się do polskiego show-biznesu przebojem „Thank You Very Much” oraz nagranym do niego odważnym teledyskiem, próbuje jednak żyć tak jak przed debiutem. Margaret stara się ignorować zamieszanie, jakie wywołała na polskim rynku muzycznym. Ciągle pojawia się prywatnie na imprezach, na których bawią się jej fani. Nie dba o swój perfekcyjny wizerunek, czego jednak potem często żałuje:

Staram się żyć normalnie i nie zwariować - zapewnia Margaret. Cały czas wychodzę sobie bez make-up'u do galerii handlowej. I moi współpracownicy mówią: „Gosia, pomaluj się, bo ty już nie możesz”. A ja mówię: „Co nie mogę, jak mogę?”. Później ktoś sobie robi ze mną zdjęcie, patrzę na nie i sobie myślę: „O Boże, mogłam się pomalować”.

Margaret, nazywana przez krytyków muzycznych „najlepszym polskim dobrem eksportowym”, zaśpiewa w Gdyni swój największy hit „Thank You Very Much” oraz utwór-niespodziankę.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.