Newsy

Aneta Awtoniuk: W programie „SuperPies” naprawiamy relacje psio-ludzkie. Rodziny nie muszą żyć z tymi problemami

2018-03-27  |  06:16
Mówi:Aneta Awtoniuk
Funkcja:trenerka i instruktorka szkolenia psów
Firma:prowadząca program „SuperPies”
  • MP4
  • Znana behawiorystka podkreśla, że nowy program Polsatu adresowany do wszystkich miłośników zwierząt i nie tylko pokaże zarówno wspaniałe chwile przyjaźni z psem, jak i trudniejsze momenty wychowawcze. Dzieląc się swoim wieloletnim doświadczeniem, trenerka w każdym odcinku będzie pomagać rodzinom oraz znanym gwiazdom w rozwiązywaniu problemów z czworonogami. Wyjaśni, skąd biorą się nieporozumienia i jak je skutecznie rozwiązywać.

    Format „SuperPies”, emitowany na antenie Polsatu w każdą sobotę o godz. 17:45 składa się z dwunastu 22-minutowych odcinków. Każdy z nich ma innych bohaterów.

    – „SuperPies” to program, w którym naprawiamy relacje psio-ludzkie i naprawiamy rodziny, dlatego że nie jest chyba powszechną wiedzą, że problem psa nie jest tylko problemem zwierzaka, problem psa dotyczy całej rodziny, z którą mieszka taki zwierzak. Uzdrawiamy więc te relacje. W programie jest dużo miłości, ale też dużo łez i to są zarówno łzy rozpaczy w wielu naszych historiach, jak i wzruszenia i szczęścia po happy endach – mówi agencji Newseria Aneta Awtoniuk, trenerka i instruktorka szkolenia psów, prowadząca program „SuperPies”.

    W pierwszej części każdego odcinka, Aneta Awtoniuk odwiedza rodzinę, która ma kłopoty ze swoim pupilem. Po przeanalizowaniu problemu i postawieniu diagnozy behawioralnej prowadząca doradza właścicielom psa, w jaki sposób uporać się z danym kłopotem i jak postępować z psim domownikiem.

    – Nie jestem typową telewizyjną prowadzącą, tylko jestem po prostu behawiorystką i bardzo się cieszę, że mogę swoją wiedzę i doświadczenie dawać naszym bohaterom, dzięki temu ich życie staje się po prostu łatwiejsze. Przez wiele lat uważano, że psy są, jakie są, i nic się z tym nie da zrobić, na szczęście takie programy jak „SuperPies” pokazują, że każdy problem da się rozwiązać, trzeba tylko pomysłu na to, znalezienia drogi do psa i tę drogę ja wskazuję, ale trzeba też konsekwencji i miłości – tutaj jest już rola opiekunów – mówi Aneta Awtoniuk.

    Aneta Awtoniuk jest specjalistką od relacji człowiek–pies i pies–pies. Jest również inicjatorką Kampanii Społecznej „Wychowuję, nie tresuję”. Od 10 lat pracuje w zawodzie, prowadzi swój gabinet i dostrzega zmiany w świadomości Polaków w kwestii wychowywania pupili.

    – Faktycznie jest tak, że 10 lat temu miałam znacznie mniej pacjentów czy klientów niż w tej chwili. Ta świadomość jest coraz większa, do ludzi dociera też taka informacja, że nie muszą żyć z problemem, że nie muszą się godzić na to, że ich życie jest koszmarem, bo wiadomo, że jeśli mamy psa, który np. rzuca się na wchodzących do naszego domu gości, to nasze życie towarzysko-rodzinne jest w gruzach i my jesteśmy trochę niewolnikami takiego zwierzaka – mówi Aneta Awtoniuk.

    Wśród uczestników programu pojawią się również gwiazdy. W drugiej części każdego odcinka Aneta Awtoniuk swoją wiedzą będzie się dzieliła ze znanymi aktorami, muzykami, tancerzami i sportowcami, których również nie omijają problemy z wychowaniem domowych pupili. Gośćmi programu będą między innymi Ewa Kasprzyk, Elżbieta Romanowska, Katarzyna Skrzynecka, Rafał Cieszyński z rodziną czy Rafał Maserak.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Transport

    Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

    W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

    Handel

    Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

    Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.