Newsy

Dawid Podsiadło o swojej audycji: Nie mam doświadczenia radiowego. Wiem, że to nie jest profesjonalne, ale muzykę puszczam bardzo dobrą

2015-03-09  |  06:50

Dawid Podsiadło nie kryje satysfakcji z tego, że może prowadzić audycję radiową, ale z pokorą przyjmuje słowa krytyki pod swoim adresem i podkreśla, że dopiero się uczy, więc błędy są nieuniknione. Na antenie radiowej Czwórki wokalista promuje młodych wykonawców i prezentuje ich utwory, bo jak przyznaje – ze swojego doświadczenia wie, jak trudno się przebić na rynku muzycznym, zwłaszcza jeśli chodzi o nurt alternatywny.

Audycja nazywa się „Podsiadówka”, mam przyjemność prowadzić ją co sobotę. Dużo osób ma pretensje do mnie za to, jak to prowadzę, że to nie jest profesjonalne, ale mam dopiero 21 lat, więc spoko. Nigdy nie miałem doświadczenia radiowego, wiem, że to nie jest profesjonalne, ale wiem też, że muzykę puszczam bardzo dobrą – mówi Dawid Podsiadło w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Podsiadło tłumaczy, że w swojej audycji stawia na promocję młodych wykonawców, którzy chcą zaistnieć na rynku muzycznym, a największe stacje radiowe odmawiają im współpracy, bo nie są wystarczająco popularni. Wokalista podkreśla, że początki są najgorsze, sam niejednokrotnie odbijał się od ściany. Wie, że trzeba niezwykłego samozaparcia, by dążyć do spełnienia swoich marzeń.

Fajnie, że możemy zrobić coś dla ludzi w moim wieku, którzy są ambitni, robią totalnie przepiękną muzykę, a nie chcą iść do talent show albo ich tam nie przyjęli, a robią coś świetnego. Zbieramy demo od zespołów, które starają się przebić i puszczamy ich numery. Teraz w marcu zapraszamy ich też na koncert do Krakowa, zagramy na żywo – mówi Dawid Podsiadło.

W audycji można usłyszeć różne gatunki muzyczne – rock, pop, elektronikę, ale też metal i hip-hop. Prowadzący podkreśla, że króluje muzyka, choć nie brak również zabawnych materiałów z abstrakcyjnym humorem.

Jest to dla mnie przyjemna przygoda, bardzo się cieszę, że mogę to robić, że mogę rozmawiać z ludźmi na antenie i pomagać młodym zespołom – dodaje Podsiadło.

„Podsiadówki” można posłuchać na antenie radiowej Czwórki w każdą sobotę, w godz.12:00-14:00.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.