Mówi: | Dorota Wellman |
Funkcja: | prezenterka telewizyjna |
Dorota Wellman: Mam nowe plany zawodowe. Nieźle wszystkich zaskoczę
Dziennikarka popiera decyzję o zakończeniu emisji „Miasta kobiet”. Jej zdaniem formuła programu wyczerpała się w ciągu minionych jedenastu lat. Prezenterka ma nowe plany zawodowe i zamierza mocno zaskoczyć widzów. Zapewnia też, że wraz z końcem programu nie kończy się jej przyjaźń z Pauliną Młynarską.
Mimo dużej popularności wśród widzów po jedenastu latach talk-show „Miasto kobiet” zniknął z ramówki TVN Style. Program nadawany był od początku istnienia stacji, jednak dyrekcja uznała, że jego formuła się wyczerpała. Dorota Wellman popiera decyzję o zakończeniu emisji „Miasta kobiet”. Jej zdaniem teraz był to najlepszy moment, bo program wciąż cieszył się uznaniem widzów.
– Skończył się format, zestarzał się po prostu, dlatego trzeba coś zmienić. Myślę, że to jest dobra decyzja, lepsza niż ciągnięcie czegoś, co będzie słabło, trzeba po prostu wiedzieć, kiedy ze sceny zejść niepokonanym, a to jest właśnie ten etap – mówi Dorota Wellman agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Skład prowadzących „Miasta kobiet” zmieniał się kilkakrotnie, należały do niego m.in. Joanna Horodyńska, Beata Sadowska i Marzena Rogalska. Od kilku lat gospodyniami talk-show były Dorota Wellman i Paulina Młynarska, które stworzyły zgrany i lubiany przez publiczność duet. Napisały też razem książkę „Kalendarzyk niemałżeński”. Dyrekcja stacji zapowiedziała, że obie prezenterki nadal będą obecne na antenie TVN Style, choć w nieco innych rolach.
– Każda z nas ma swoje plany. Mamy też wspólny plan, ale zobaczymy, czy się go uda zrealizować. Przyjaźnimy się dalej i to jest najważniejsza wartość tego programu, bo choć on się kończy, to nasza przyjaźń nie – mówi Dorota Wellman.
Nowy format, zgodnie z zapowiedziami stacji TVN Style, ma się pojawić na antenie wiosną 2016 roku. Prezenterka nie chce jednak zdradzać szczegółów swoich zawodowych planów.
– Zaskoczę państwa nieźle – zapowiada Dorota Wellman.
Prezenterka pozostaje gospodynią codziennych wydań porannego magazynu „Dzień Dobry TVN”.
Czytaj także
- 2024-10-10: Już sześciolatki korzystają z bankowości elektronicznej. Często nie są świadome cyberzagrożeń
- 2024-10-24: Agata Młynarska: Kobiety coraz odważniej rozmawiają na trudne tematy. Bardzo odważnie bronią swojego zdania
- 2024-10-18: Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet
- 2024-09-30: Mężczyźni w Polsce żyją średnio siedem lat krócej niż kobiety. Różnica ta należy do najwyższych w UE
- 2024-09-16: Ligowe mecze siatkarek w poprzednim sezonie obejrzało na trybunach ponad 210 tys. widzów. Sukcesy polskiej ligi przyciągają sponsorów
- 2024-10-17: Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
- 2024-09-03: Jessica Mercedes: Mój brat został potrącony na pasach, mimo że miał zielone światło. Była to dla nas strasznie stresująca sytuacja
- 2024-09-24: Aleksandra Adamska: Mój kalendarz zapełniony jest po brzegi. Mam taką ilość zobowiązań zawodowych, że nie jestem już w stanie zrobić nic dodatkowego
- 2024-09-27: Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
- 2024-08-19: Co czwarta kobieta poniżej 20. roku życia doświadczyła przemocy ze strony partnera. Problem dotyczy nie tylko krajów o niskich dochodach i dużych nierównościach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.