Newsy

Dorota Wellman: Mam nowe plany zawodowe. Nieźle wszystkich zaskoczę

2016-01-08  |  06:55

Dziennikarka popiera decyzję o zakończeniu emisji „Miasta kobiet”. Jej zdaniem formuła programu wyczerpała się w ciągu minionych jedenastu lat. Prezenterka ma nowe plany zawodowe i zamierza mocno zaskoczyć widzów. Zapewnia też, że wraz z końcem programu nie kończy się jej przyjaźń z Pauliną Młynarską.

Mimo dużej popularności wśród widzów po jedenastu latach talk-show „Miasto kobiet” zniknął z ramówki TVN Style. Program nadawany był od początku istnienia stacji, jednak dyrekcja uznała, że jego formuła się wyczerpała. Dorota Wellman popiera decyzję o zakończeniu emisji „Miasta kobiet”. Jej zdaniem teraz był to najlepszy moment, bo program wciąż cieszył się uznaniem widzów.

– Skończył się format, zestarzał się po prostu, dlatego trzeba coś zmienić. Myślę, że to jest dobra decyzja, lepsza niż ciągnięcie czegoś, co będzie słabło, trzeba po prostu wiedzieć, kiedy ze sceny zejść niepokonanym, a to jest właśnie ten etap – mówi Dorota Wellman agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Skład prowadzących „Miasta kobiet” zmieniał się kilkakrotnie, należały do niego m.in. Joanna Horodyńska, Beata Sadowska i Marzena Rogalska. Od kilku lat gospodyniami talk-show były Dorota Wellman i Paulina Młynarska, które stworzyły zgrany i lubiany przez publiczność duet. Napisały też razem książkę „Kalendarzyk niemałżeński”. Dyrekcja stacji zapowiedziała, że obie prezenterki nadal będą obecne na antenie TVN Style, choć w nieco innych rolach.

– Każda z nas ma swoje plany. Mamy też wspólny plan, ale zobaczymy, czy się go uda zrealizować. Przyjaźnimy się dalej i to jest najważniejsza wartość tego programu, bo choć on się kończy, to nasza przyjaźń nie – mówi Dorota Wellman.

Nowy format, zgodnie z zapowiedziami stacji TVN Style, ma się pojawić na antenie wiosną 2016 roku. Prezenterka nie chce jednak zdradzać szczegółów swoich zawodowych planów.

– Zaskoczę państwa nieźle – zapowiada Dorota Wellman.

Prezenterka pozostaje gospodynią codziennych wydań porannego magazynu „Dzień Dobry TVN”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.