Newsy

Kora i Piotr Rogucki nie będą się już tak ostro kłócić w "Must Be the Music"

2015-06-22  |  06:50
Mówi:Piotr Rogucki (wokalista, lider zespołu Coma)
Kora (wokalistka)
  • MP4

    Kora i Piotr Rogucki zapowiadają, że w 10 edycji „Must Be the Music” nie będą się już tak ostro kłócić. Jurorzy przyzwyczaili się do siebie i polubili. Wokalistka przyznaje, że przez ostatni czas była nastawiona bardziej bojowo niż pokojowo.

    Kora mnie zaakceptowała. Dotarliśmy się. Nie ma jakiś specjalnych spięć. Wszystko jest zsynchronizowane  – mówi Piotr Rogucki w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

    Kora również przyznaje, że jej relacje z Piotrem uległy poprawie.

    Jak się przez lata z kimś pracuje, to się ludzie docierają w taki czy inny sposób. Ostatnio wytworzyłam energię wojenną, ale bardzo lubię nasze jury. Z Piotrem można się dogadać i dotrzeć – mówi wokalistka.

    Ostre spięcia muzyków trwały od 8. edycji show „Must Be the Music”. Obecnie zakończyły się zdjęcia do 10 edycji, którą będzie można zobaczyć już jesienią w telewizji Polsat. Piotr Rogucki uważa, że będzie to najlepsza seria, a sukces program wiąże z możliwością występów różnorodnych muzyków.

    Występują tu tak naprawdę wszyscy, czyli np. koło alternatywnego elektro jak również stare babcie, które na co dzień szyją kapelusze, a śpiewają dla przyjemności albo robią pierogi. Taka pani jednego dnia zrobiła np. 400 pierogów i co prawda tekstu nie umiała, ale o pierogach opowiedziała fantastycznie. To będzie najlepsza edycja w historii, występuje dużo ciekawych postaci. Widzowie będą zadowoleni – mówi Piotr Rogucki.

    Ostatnią edycję programu wygrał Marcin Patrzałek 14-letni gitarzysta z Kielc.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Muzyka

    Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

    Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

    Media i PR

    Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

    Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

    Moda

    Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

    Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.