Newsy

Krakowskie Biuro Festiwalowe: Sylwester z TVN będzie produkcją na światowym poziomie

2013-12-27  |  06:25
Mówi:Izabela Helbin
Funkcja:Dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego
  • MP4
  • Krakowski sylwester będzie się tradycyjnie odbywać na Rynku Głównym. Jest to powrót do formuły, którą miasto realizowało przed kilku laty. Parterem medialnym imprezy jest telewizja TVN. Organizatorzy zamierzają usytuować scenę w nietypowym miejscu – między Sukiennicami a wieżą ratuszową.

    Scena potężna, potężna technika, genialny system nagłośnieniowy, naprawdę produkcja światowa. Na scenie pojawi się ponad 30 gwiazd mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Izabela Helbin, dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego.

    W tegorocznym koncercie sylwestrowym udział wezmą zarówno artyści młodego pokolenia, jak i te gwiazdy, które mają już bardzo silną pozycję na rynku muzycznym. Wśród nich będą m.in.: Perfect, Agnieszka Chylińska, Tatiana Okupnik, Monika Brodka, Dawid Podsiadło czy Ewelina Lisowska.

    Podzieliliśmy ten koncert na cztery części  tak jak cztery żywioły. Atrakcją dla publiczności zarówno tej przed telewizorami, jak i tej przed samą sceną na płycie rynku będą konkursy. Mnóstwo nagród, mnóstwo atrakcji dodaje Izabela Helbin.

    Największe tegoroczne imprezy sylwestrowe odbędą się także w kilku innych polskich miastach. Gdynia organizuje sylwestra we współpracy z Telewizją Polsat, a Wrocław TVP2. W Warszawie sylwestrowy koncert odbędzie się na błoniach Stadionu Narodowego, tym razem bez udziału żadnej stacji telewizyjnej.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

    Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

    Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

    Dom i ogród

    Handel

    Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

    W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

    Moda

    Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

    Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.