Newsy

Maciej Rock: „Halo tu Polsat” to bardzo trudny program. Jesteśmy przed kamerami przez trzy godziny i cały czas musimy zachować energię

2024-11-26  |  06:26

Prezenter zaznacza, że „Halo tu Polsat” to niezwykle dynamiczny format i zarazem spore wyzwanie dla prowadzących, bo będąc na wizji niemal przez trzy godziny, cały czas trzeba zachować świeżość umysłu i energię. Ten projekt wymaga też pełnego skupienia i koncentracji, bo z zaproszonymi do studia gośćmi trzeba rozmawiać na tematy z różnych dziedzin. Maciej Rock przyznaje, że wartością dodaną tego programu jest możliwość poszerzenia swojej wiedzy i zdobycia różnych doświadczeń.

– „Halo tu Polsat” to jest bardzo trudny program, bo jest on przez trzy godziny realizowany na żywo i w tym czasie praktycznie bez przerwy jesteśmy z Agnieszką przed kamerą. To z jednej strony powoduje, że musimy być bardzo dobrze przygotowani, a z drugiej strony trzeba też trzymać energię na to, żeby te rozmowy o 8.00 rano wyglądały podobnie jak rozmowy o 10.30 – mówi agencji Newseria Lifestyle Maciej Rock.

A te poszerzają zarówno wiedzę widzów, jak i prowadzących. „Halo tu Polsat” to bowiem nie tylko śniadaniowy program rozrywkowy, ale także platforma, która pozwala na głębsze zrozumienie różnorodnych problemów społecznych, ekonomicznych, kulturowych czy zdrowotnych. Prezenter przyznaje, że z dużą przyjemnością rozmawia też z ludźmi, którzy mają swoje pasje i potrafią nimi zarażać innych.

– Program jest bardzo różnorodny i też daje nam możliwość zainteresowania się tematami, które w życiu by mi nie przyszły do głowy. To znaczy, nie sprawdzałbym nigdy w necie, jakie problemy mogą mieć pszczelarze ze swoimi pszczołami, ale kiedy mam pana profesora, który z wnuczką przychodzi do studia, żeby nam o tym opowiedzieć, to jest to niezwykłe. Bardzo poszerzające wiedzę i w ogóle horyzont myślowy – mówi.

Gospodarz śniadaniowego formatu zaznacza też, że niestraszny mu dźwięk budzika i bez trudu wstaje jeszcze przed wschodem słońca. Takie pobudki go nie zniechęcają, ale wręcz przeciwnie – dodają wigoru.

– Poranne wstawanie to nie jest dla mnie problem. Przez 10 lat wstawałem do radia i robiłem codziennie program poranny, w związku z tym jestem przyzwyczajony do tego, żeby tak rano wstawać – dodaje.

Z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł „Press”, wynika, że w październiku format „Halo tu Polsat” oglądało średnio 188 tys. widzów.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.