Mówi: | Małgorzata Rozenek |
Funkcja: | prezenterka telewizyjna |
Małgorzata Rozenek w nowej serii „W dobrym stylu” zajmie się tematami finansowymi. Zasugerowali jej to widzowie na Instagramie
Prezenterka zdradza, że w nowym sezonie swojego programu sporo uwagi poświęci m.in. zarządzaniu finansami. Doradzi widzom, w co inwestować i jak efektywnie oszczędzać pieniądze. Zostaną również poruszone kwestie zakupu i wynajmu nieruchomości.
W poprzednich odcinkach programu „W dobrym stylu” Rozenek radziła widzom m.in., jak zorganizować udane przyjęcie urodzinowe dla dziecka, spakować się na miesięczny wyjazd do jednej walizki czy szybko przyrządzić efektowne danie, kiedy pojawiają się niespodziewani goście. W jesiennej edycji nie zabraknie również trudnych tematów.
– Będzie bardzo dużo fajnych, ciekawych tematów, co ważne, były one konsultowane z widzami. Mój Instagram jest miejscem, gdzie mam kontakt z dużą liczbą swoich widzów i bardzo często tam właśnie sugerowano albo podrzucano mi pomysły, którymi powinniśmy się zająć – mówi agencji Newseria Małgorzata Rozenek.
Rozenek podkreśla, że sprawne zarządzanie domowym budżetem spędza sen z powiek wielu osobom. Dlatego tym razem gospodyni programu wraz ze swoimi gośćmi i ekspertami z różnych dziedzin będzie podsuwać gotowe rozwiązania dotyczące finansów.
– Sprawy finansowe, kwestie czy wynajmować czy kupować nieruchomość, w co inwestować, jaką część pieniędzy oszczędzać, na co wydawać. To są tematy, którymi zajmiemy się w nowym sezonie „W dobrym stylu” – wymienia Małgorzata Rozenek.
Małgorzata Rozenek podkreśla, że program „W dobrym stylu” to bez wątpienia skarbnica domowych sekretów i skutecznych patentów. Wystarczy zastosować choć część z nich, a życie stanie się prostsze, lepiej zorganizowane i po prostu stylowe.
Czytaj także
- 2025-04-15: 1 mln zł na innowacyjne rozwiązania dla miast. Granty mogą otrzymać naukowcy i start-upy
- 2025-04-10: Nowa wersja programu Czyste Powietrze zwiększa wymagania wobec wykonawców instalacji. Nie wszystkie firmy są w stanie im sprostać
- 2025-03-11: Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-03-05: Małgorzata Potocka: Wydaje mi się, że ja wczoraj otworzyłam Teatr Sabat. Te 25 lat to była chwila moment
- 2025-03-17: Małgorzata Potocka: Nigdy nie przejmowałam się złą opinią, bo na ogół jest ona złośliwa, podła i pełna zazdrości. Moje spektakle są na światowym poziomie
- 2025-04-01: Małgorzata Potocka: Jestem absolutnie oddana mojemu teatrowi. Jak się robi teatr z pasji, to nie trzeba odpoczywać
- 2025-03-03: Sylwia Bomba: „Królowa przetrwania” to nie jest mój format. Nie lubię być blisko dram, nie lubię rywalizować na takim poziomie
- 2025-03-20: Malwina Wędzikowska: Druga edycja „The Traitors. Zdrajcy” jest bardziej mroczna i bezwzględna. Finał mocno zaskoczy widzów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.