Newsy

Małgorzata Rozenek w nowej serii „W dobrym stylu” zajmie się tematami finansowymi. Zasugerowali jej to widzowie na Instagramie

2017-09-13  |  06:57

Prezenterka zdradza, że w nowym sezonie swojego programu sporo uwagi poświęci m.in. zarządzaniu finansami. Doradzi widzom, w co inwestować i jak efektywnie oszczędzać pieniądze. Zostaną również poruszone kwestie zakupu i wynajmu nieruchomości.

W poprzednich odcinkach programu „W dobrym stylu” Rozenek radziła widzom m.in., jak zorganizować udane przyjęcie urodzinowe dla dziecka, spakować się na miesięczny wyjazd do jednej walizki czy szybko przyrządzić efektowne danie, kiedy pojawiają się niespodziewani goście. W jesiennej edycji nie zabraknie również trudnych tematów.

Będzie bardzo dużo fajnych, ciekawych tematów, co ważne, były one konsultowane z widzami. Mój Instagram jest miejscem, gdzie mam kontakt z dużą liczbą swoich widzów i bardzo często tam właśnie sugerowano albo podrzucano mi pomysły, którymi powinniśmy się zająć – mówi agencji Newseria Małgorzata Rozenek.

Rozenek podkreśla, że sprawne zarządzanie domowym budżetem spędza sen z powiek wielu osobom. Dlatego tym razem gospodyni programu wraz ze swoimi gośćmi i ekspertami z różnych dziedzin będzie podsuwać gotowe rozwiązania dotyczące finansów.

– Sprawy finansowe, kwestie czy wynajmować czy kupować nieruchomość, w co inwestować, jaką część pieniędzy oszczędzać, na co wydawać. To są tematy, którymi zajmiemy się w nowym sezonie „W dobrym stylu” – wymienia Małgorzata Rozenek.

Małgorzata Rozenek podkreśla, że program „W dobrym stylu” to bez wątpienia skarbnica domowych sekretów i skutecznych patentów. Wystarczy zastosować choć część z nich, a życie stanie się prostsze, lepiej zorganizowane i po prostu stylowe.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.