Newsy

Mariusz Pudzianowski: Zawsze miałem do siebie dystans. Podchodzę do programu „Anything Goes. Ale Jazda!” na luzie i dobrze się bawię

2020-09-22  |  05:50

Zawodnik MMA bierze udział w nowym programie telewizyjnym emitowanym na TVP2  „Anything Goes. Ale Jazda!”. Tłumaczy, że jego formuła jest bardzo specyficzna i dlatego z pewnością nie każdy dobrze się w niej odnajdzie. Gwiazdy mają za zadanie rozbawić publiczność oraz widzów przed telewizorami. W konsekwencji muszą wykazać się kreatywnością, ale także sporym poczuciem humoru. Strongman zaznacza, że na planie produkcji czuje się bardzo komfortowo, ponieważ do życia podchodzi z dystansem i nie boi się nowych wyzwań.

W „Anything Goes. Ale Jazda!” osoby rozpoznawalne śpiewają, tańczą i wykonują skecze. Cechą charakterystyczną projektu jest „krzywa scena”. Program realizowany jest na planie pochylonym pod kątem 22,5 stopni. Mariusz Pudzianowski cieszy się, że mógł wziąć udział w przedsięwzięciu. Zaznacza, że nie brakuje w nim niespodzianek i zwrotów akcji.

– Trudno mi stwierdzić, czy zaskoczę widzów, ponieważ program opiera się na ciągłej zabawie i jest sporym wyzwaniem, więc wszystko będzie okazywać się w trakcie i na żywo. Pokarzemy dużo ciekawych i przyjemnych rzeczy – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Mariusz Pudzianowski.

Tłumaczy, że jedną z największych zalet programu jest jego autentyczność i szczerość. Uczestnicy starają się dostarczyć widzom rozrywki, a przy tym sami bardzo dobrze się bawią. To sprawia, że show przyjemnie się ogląda. Strongman zaznacza, że jednak nie wszystkie zadania są łatwe, niektóre wymagają sporych umiejętności i dobrej kondycji fizycznej.

– Tu nic nie jest wyreżyserowane, więc wszystko robimy spontanicznie. Dobrze jest się pobawić, ale trzeba uważać, żeby nie zrobić sobie krzywdy, bo momentami będzie hardkorowo – tłumaczy.

Chociaż Mariusz Pudzianowski od razu poczuł klimat programu, przyznaje, że nie dla każdego będzie to tak samo oczywiste. Jego zdaniem decydujące jest w tym wypadku usposobienie i podejście do rzeczywistości.

– Jest to program, w którym trzeba mieć do siebie spory dystans. Jeżeli ktoś jest sztywny i brak mu poczucia humoru, to będzie mu trudno się tu odnaleźć. Ja zawsze miałem do siebie dystans, podchodzę do tego na luzie i bawię się – zaznacza.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.