Newsy

Patrycja Wojnarowska podda się operacji plastycznej w telewizji

2014-03-19  |  07:20
Fotomodelka i aktorka Patrycja Wojnarowska weźmie udział w nowym programie telewizyjnym – „Zmiana Wizerunku”, w trakcie którego jej pośladki zostaną powiększone. Metamorfozę modelki będzie można śledzić w Telewizji Warszawa.

Patrycja Wojnarowska zadebiutowała w mediach, kiedy na jednej z imprez Playboya pojawiła się w sukience odsłaniającej nie tylko plecy, ale również część pośladków. Modelka w najbliższym czasie zamierza je powiększyć pod okiem kamer.

Projekt nazywa się „Zmiana wizerunku” i jego główny celem będzie powiększenie moich pośladków. Obecnie jestem przed konsultacją z lekarzem, podczas której będziemy dobierać odpowiednie implanty do mojej figury. Pan doktor wszystko mi wytłumaczy, a następnie będę podejmować decyzję – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Patrycja Wojnarowska

Modelka zdradza, że od zawsze chciała mieć większą pupę. Teraz, gdy pojawiła się taka okazja, musiała z niej skorzystać, mimo możliwości niepowodzenia operacji.

Chciałabym mieć brazylijskie pośladki, a czy osiągniemy taki efekt, dowiem się w przyszłości. Staram się nie przedobrzyć, bo to jest naprawdę cienka granica, a wyniki są bardzo widoczne. Zawsze marzyłam o bardziej kobiecych kształtach, niestety, natura obdarzyła mnie inaczej. Jeżeli można więc coś poprawić w swoim wyglądzie to czemu nie. Ludzie mogą negować takie zabiegi, ale uważam, że jeżeli człowiek czuje się dobrze w swoim ciele, nawet delikatnie zmieniony, to wyłącznie jego sprawa – dodaje modelka.

„Zmiana wizerunku” to kolejny program, w którym oglądać będzie można Patrycję Wojnarowską. W wakacje modelka poprowadzi autorski projekt pt. „Wojna według Wojnarowskiej”, w którym zdradzi kulisy polskiej misji wojskowej w Afganistanie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Co trzeci nastolatek nie rozmawia o pieniądzach z rodzicami. To ma wpływ na jego zachowania w świecie finansów

Nastolatkowie, w których domach rozmawia się o finansach, częściej korzystają z produktów finansowych, aplikacji do zarządzania finansami, ale też myślą o swojej inwestycyjnej przyszłości – wynika z badania „Junior w świecie nowoczesnych usług finansowych”. Jak wskazują autorzy, to dowód na to, że edukacja finansowa od wczesnych lat przynosi rezultaty, jednak więcej niż jedna trzecia nastolatków przyznaje, że u nich finanse to temat tabu. Co istotne, połowa badanych chce poszerzać swoją wiedzę na ten temat, a najczęściej wskazują na źródła internetowe.