Newsy

Patrycja Wojnarowska podda się operacji plastycznej w telewizji

2014-03-19  |  07:20
Fotomodelka i aktorka Patrycja Wojnarowska weźmie udział w nowym programie telewizyjnym – „Zmiana Wizerunku”, w trakcie którego jej pośladki zostaną powiększone. Metamorfozę modelki będzie można śledzić w Telewizji Warszawa.

Patrycja Wojnarowska zadebiutowała w mediach, kiedy na jednej z imprez Playboya pojawiła się w sukience odsłaniającej nie tylko plecy, ale również część pośladków. Modelka w najbliższym czasie zamierza je powiększyć pod okiem kamer.

Projekt nazywa się „Zmiana wizerunku” i jego główny celem będzie powiększenie moich pośladków. Obecnie jestem przed konsultacją z lekarzem, podczas której będziemy dobierać odpowiednie implanty do mojej figury. Pan doktor wszystko mi wytłumaczy, a następnie będę podejmować decyzję – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Patrycja Wojnarowska

Modelka zdradza, że od zawsze chciała mieć większą pupę. Teraz, gdy pojawiła się taka okazja, musiała z niej skorzystać, mimo możliwości niepowodzenia operacji.

Chciałabym mieć brazylijskie pośladki, a czy osiągniemy taki efekt, dowiem się w przyszłości. Staram się nie przedobrzyć, bo to jest naprawdę cienka granica, a wyniki są bardzo widoczne. Zawsze marzyłam o bardziej kobiecych kształtach, niestety, natura obdarzyła mnie inaczej. Jeżeli można więc coś poprawić w swoim wyglądzie to czemu nie. Ludzie mogą negować takie zabiegi, ale uważam, że jeżeli człowiek czuje się dobrze w swoim ciele, nawet delikatnie zmieniony, to wyłącznie jego sprawa – dodaje modelka.

„Zmiana wizerunku” to kolejny program, w którym oglądać będzie można Patrycję Wojnarowską. W wakacje modelka poprowadzi autorski projekt pt. „Wojna według Wojnarowskiej”, w którym zdradzi kulisy polskiej misji wojskowej w Afganistanie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.