Newsy

Patrycja Wojnarowska podda się operacji plastycznej w telewizji

2014-03-19  |  07:20
Fotomodelka i aktorka Patrycja Wojnarowska weźmie udział w nowym programie telewizyjnym – „Zmiana Wizerunku”, w trakcie którego jej pośladki zostaną powiększone. Metamorfozę modelki będzie można śledzić w Telewizji Warszawa.

Patrycja Wojnarowska zadebiutowała w mediach, kiedy na jednej z imprez Playboya pojawiła się w sukience odsłaniającej nie tylko plecy, ale również część pośladków. Modelka w najbliższym czasie zamierza je powiększyć pod okiem kamer.

Projekt nazywa się „Zmiana wizerunku” i jego główny celem będzie powiększenie moich pośladków. Obecnie jestem przed konsultacją z lekarzem, podczas której będziemy dobierać odpowiednie implanty do mojej figury. Pan doktor wszystko mi wytłumaczy, a następnie będę podejmować decyzję – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Patrycja Wojnarowska

Modelka zdradza, że od zawsze chciała mieć większą pupę. Teraz, gdy pojawiła się taka okazja, musiała z niej skorzystać, mimo możliwości niepowodzenia operacji.

Chciałabym mieć brazylijskie pośladki, a czy osiągniemy taki efekt, dowiem się w przyszłości. Staram się nie przedobrzyć, bo to jest naprawdę cienka granica, a wyniki są bardzo widoczne. Zawsze marzyłam o bardziej kobiecych kształtach, niestety, natura obdarzyła mnie inaczej. Jeżeli można więc coś poprawić w swoim wyglądzie to czemu nie. Ludzie mogą negować takie zabiegi, ale uważam, że jeżeli człowiek czuje się dobrze w swoim ciele, nawet delikatnie zmieniony, to wyłącznie jego sprawa – dodaje modelka.

„Zmiana wizerunku” to kolejny program, w którym oglądać będzie można Patrycję Wojnarowską. W wakacje modelka poprowadzi autorski projekt pt. „Wojna według Wojnarowskiej”, w którym zdradzi kulisy polskiej misji wojskowej w Afganistanie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.