Newsy

Piotr Adamczyk głównym bohaterem nowego serialu TVN: mam zagrać nudziarza w sposób interesujący

2014-02-21  |  07:10
3 marca na antenie TVN-u  pojawi się serial „Sama słodycz – nowa produkcja  twórców „Przepisu na życie”.  To opowieść o samotnym mężczyźnie, którego życie diametralnie zmienia się w dniu, kiedy z impetem w jego poukładany świat wkracza dziewięcioletni syn Staś. W rolach głównych: Piotr Adamczyk, Roma Gąsiorowska, Mateusz Damięcki, Natalia Klimas i Olaf Machnicki. Serial będzie emitowany w poniedziałkowe wieczory.

Główny bohater nowego serialu – Fryderyk, jest nauczycielem akademickim, pisze książki i gra na saksofonie. To wrażliwy samotnik,   mężczyzna po przejściach i z przeszłością.  W tę postać wciela się Piotr Adamczyk.

To bardzo trudna rola, bo mam zagrać nudziarza w sposób interesujący. To jest człowiek z jakąś blizną,  z poważnym rozczarowaniem miłosnym, który się zamknął w swoim własnym świecie. Ten świat stawia do góry nogami jego syn. I on nagle musi nauczyć się być ojcem – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Piotr Adamczyk.

W życiu Fryderyka sporo bałaganu narobi także jego była partnerka, matka Stasia – Marta. To kobieta przewrotna, zadziorna i nieodpowiedzialna. W tej roli Roma Gąsiorowska.

Marta jest mocno skupiona na sobie i bardzo żywiołowa. Jest wręcz wulkanem emocji. W tym momencie w swoim życiu chce ułożyć nowy związek z nowym partnerem. Dlatego zostawia swojego synka pod opieką ojca, pomimo tego, że przez 6 lat się nie widzieli – mówi Roma Gąsiorowska.

W serialu pojawią się też dwie inne kontrowersyjne bohaterki: Marianna i Patrycja. Obydwie są na życiowym zakręcie, walczą o miłość i lepsze życie.

Marianna jest młodą matką, fryzjerką, ma 6-letnią córeczkę, Olę. Niestety Oleńka spędza więcej czasu z ojcem, bo on odebrał matce prawa do dziecka. Marianna jest szaloną, spontaniczną dziewczyną, która kieruje się w życiu przede wszystkim emocjami. Głównym motywem jej działań jest walka o to, żeby odzyskać córkę – mówi odgrywająca tę postać Adriana Kalska.

Patrycja jest kobietą, która bardzo się zakochała i bywa nachalna w tej miłości. Fajnie jest grać taką rolę. Staram się, żeby Patrycja była kontrowersyjna, trochę upierdliwa i właśnie taka zdeterminowana i wyrachowana, a jednocześnie żeby nadać jej kolory ludzkie – mówi Natalia Klimas, serialowa Patrycja.

Piotr Adamczyk ma nadzieję, że serial „Sama słodycz” przypadnie do gustu widzom TVN-u, bo opowiada historię, jakich nie brakuje w codziennym życiu.

To jest taka opowieść, z którą wielu widzów będzie się mogło identyfikować. Bo przecież rodziny patchworkowe czy też niepowodzenia miłosne są bliskie każdemu z nas. Kiedy obejrzymy taki serial, będziemy mogli sobie coś przemyśleć, będzie łatwiej dotrzeć do własnych emocji – dodaje Piotr Adamczyk.

Serial reżyseruje Michał Rogalski, a autorką scenariusza jest Agnieszka Pilaszewska. Na razie zaplanowano trzynaście odcinków. Emisja w każdy poniedziałek o godzinie 21.30 w TVN.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.