Newsy

Łukasz Jakóbiak odkrywcą młodych talentów muzycznych

2013-10-08  |  10:30
Mówi:Łukasz Jakóbiak
Funkcja:prezenter
  • MP4

    Łukasz Jakóbiak, prowadzący internetowy program „20m2 Łukasza”, jest osobą, która zaprezentowała duet The Dumplings szerszej publiczności. Sam celebryta nie ukrywa, że pomoc w wypromowaniu formacji rozpoczęła falę zgłoszeń od zespołów, które „chcą zostać odkryte” przez niego.

     – Już po emisji teasera programu z zabrzańską formacją otrzymałem kilkadziesiąt maili z próbkami materiałów. Zresztą dostaję je w dalszym ciągu. Zdawałem sobie sprawę z czym może wiązać się emisja wywiadu z The Dumplings. Jednak świadomość, że mogę otrzymać masę wiadomości od najróżniejszych zespołów nie mogła sprawić, abym nie wyemitował odcinka z dwójką muzyków. Oni są genialni, naprawdę fenomenalni. Na nikogo się nie zamykam, odbieram wszystkie przychodzące do mnie materiały od młodych grup. Jeżeli coś mi się spodoba, to przesłuchuję i odpisuję – mówi Łukasz Jakóbiak.

    Prezenter stwierdza także, że nie ma sensu przypisywać mu roli mecenasa. Jego wkład w promowanie zespołu nie był aż tak duży, jak wszyscy sądzą. Niewielka pomoc jaką mógł zaoferować formacji to dopiero pierwszy krok w ich karierze.

    – Patrząc z mojej perspektywy, mogę stwierdzić, iż nie jest łatwo przebić się do mediów. Mi na początku nikt nie chciał pomóc. Musiałem radzić sobie sam. Wybicie się było ciężkim zadaniem, ale bardzo wiele mnie to nauczyło. Na pewno nie będzie tak, że będę prowadził tę dwójkę za rączkę przez całą karierę. Pomogłem im wejść w świat muzyki, pokazać się publiczności oraz wytwórniom. Oczywiście, doradzam im jeszcze w kilku sprawach, jednak nie można tego nazwać prowadzeniem zespołu – mówi Jakóbiak agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Celebryta w dalszym ciągu nie szczędzi pochwał młodym wykonawcom.

    – Oni są niesamowici. Mają własny styl ubioru, wypowiadania się. Tworzą niepowtarzalną muzykę. Mam nadzieję, że trafią w dobre ręce – dodaje.

    The Dumplings to młody duet z Zabrza, w skład którego wchodzi Justyna Święs oraz Kuba Karaś. Ich wspólna przygoda z muzyką rozpoczęła się w 2011 roku, natomiast dwa lata później wydali swoją pierwszą demówkę. Dzięki zainteresowaniu mediów, zespół szybko zyskał popularność. 6 października mieli oni okazję dać swój pierwszy koncert na żywo podczas Warsaw Fashion Weekend.

    Więcej na temat
    Muzyka The Dumplings z koncertowym debiutem podczas Warsaw Fashion Weekend Wszystkie newsy
    2013-10-07 | 08:35

    The Dumplings z koncertowym debiutem podczas Warsaw Fashion Weekend

    W miniony weekend zabrzański duet The Dumplings dał swój pierwszy występ na żywo. Młody zespół zadebiutował na scenie Warsaw Fashion Weekend. W skład młodej formacji wchodzi Justyna

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

    Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

    Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

    Dom i ogród

    Handel

    Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

    W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

    Moda

    Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

    Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.