Newsy

Rewolucyjna metoda mikropigmentacji skóry głowy pozwala skutecznie odtworzyć włosy

2014-10-28  |  06:40
Mówi:Agnieszka Zapała
Funkcja:ekspert ds. mikropigmentacji
Firma:właścicielka marki Mikro Hair i Naturalny Permanentny
  • MP4
  • Mikropigmentacja skóry głowy jest jedną z metod tuszowania łysienia. Polega na wprowadzeniu w warstwę podskórną specjalnych pigmentów, które tworzą imitację krótko ostrzyżonej fryzury.

    Mikropigmentacja to innowacyjna metoda rozwiązująca problemy z łysieniem. Polega na wprowadzaniu w warstwę naskórka pigmentu, który imitujemy naturalne włosy na skórze głowy, która jest ich pozbawiona – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Agnieszka Zapała, ekspert ds. mikropigmentacji, właścicielka marki Mikro Hair i Naturalny Permanentny.

    Mikropigmentacja skóry głowy polecana jest wszystkim tym, którzy borykają się z problemem łysienia. Nie ma żadnych ograniczeń wiekowych. Na taki zabieg mogą zdecydować się zarówno mężczyźni, jak i kobiety.

    Mikropigmentacja wykonywana na zasadzie krótko strzyżonego włosa jest przeznaczona głównie dla mężczyzn, którzy chorują na łysienie androgenowe. Przed rozpoczęciem zabiegu golimy głowę do zera, a następnie pigmentujemy tę powierzchnię głowy, która jest pozbawiona włosów. Drugą metodą jest zagęszczanie dłuższych włosów. Jest ona przeznaczona dla tych, u których prześwity są na tyle widoczne, że powodują dyskomfort w codziennym funkcjonowaniu – tłumaczy Agnieszka Zapała.

    Z badań wynika, że co drugi mężczyzna w wieku 50 lat zmaga się z łysieniem. Problem nadmiernego wypadania włosów dotyka jednak osoby w różnym wieku i nie tylko mężczyzn. Zabieg mikropigmentacji przynosi fantastyczny efekt wizualny, a rezultat utrzymuje się do dwóch lat.

    Pigmenty, których używamy do mikropigmentacji, to specjalne mieszanki, które są dobierane zawsze indywidualnie do koloru naturalnych włosów. Po zabiegu głowa jest zaczerwieniona. Taki stan utrzymuje się w zależności od indywidualnej reakcji skóry na pigmentowanie od kilku godzin do kilku dni, natomiast nie wiąże się to z żadnym bólem czy powikłaniami pozabiegowymi – wyjaśnia Agnieszka Zapała.

    Za pomocą mikropigmentacji możemy również maskować różnego rodzaju blizny. Do zabiegu nie trzeba się szczególnie przygotowywać.

    Naszymi klientami są najczęściej mężczyźni, którzy mieli wykonywane przeszczepy. Niestety, po jakimś czasie, kiedy te włosy przerzedzają się, są oni zmuszeni do tego, żeby ogolić głowę, co powoduje że, z tyłu uwidacznia się bardzo nieestetyczna blizna. Możemy wtedy za pomocą pigmentacji zamaskować bliznę, pokryć powierzchnię głowy pozbawioną włosów lub po prostu zagęścić włosy po przeszczepie – dodaje Agnieszka Zapała.

    Za zabieg mikopigmentacji skóry głowy trzeba zapłacić od 1,5 tys. złotych wzwyż.

    Badania pokazują, że z łysieniem zmaga się co drugi mężczyzna, który ukończył 50 lat. Problem nadmiernego wypadania włosów dotyka również kobiet. Czynnikami wywołującymi łysienie mogą być niektóre choroby, uboga w składniki odżywcze dieta, stres, a także skłonności genetyczne.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Psychologia

    Media

    Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

    Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

    Konsument

    Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

    Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.