Newsy

Cleo stworzy własną kolekcję ubrań

2013-12-16  |  09:40
Krótka folkowa spódniczka Cleo, w której piosenkarka wystąpiła w klipie „My Słowianie”, zrobiła taką furorę, że wkrótce ma trafić do sprzedaży. Młoda gwiazda zdradza, że zaprojektowała ją sama i w przyszłości chciałaby stworzyć własną kolekcję ubrań.

– Ogromnie się cieszę, że spotkała się z takim entuzjazmem – mówi agencji Newseria Lifestyle o ubraniu piosenkarka. – Nie spodziewałam się tego, naprawdę jest to ogromny komplement dla mnie. Cieszę się, że ten folk jakoś tak znowu odżył.

Spódniczkę naszkicowała piosenkarka, a uszyła jej mama. Wkrótce ubranie, w którym Cleo wystąpiła w teledysku ma trafić do sprzedaży, a informacje o tym ukażą się na facebookowym profilu piosenkarki. Cleo zdradza także, że w przyszłości chciałaby stworzyć własną kolekcję ubrań.

– To jest moje małe marzenie od dziecka. W związku z tym mam sporo pomysłów w głowie – mówi.

Piosenkarka jednak nie chce spieszyć się z realizacją pomysłu.

– W tej chwili mam masę pracy, jeżeli chodzi o muzykę – przyznaje.

Wśród polskich gwiazd własną kolekcję ubrań pokazała m.in Natasza Urbańska oraz Michał Piróg.

Cleo do polskiego show-biznesu wdarła się miesiąc temu przebojem „My Słowianie”, zaśpiewanym w duecie z Donatanem. Klip obejrzany został ponad 26 milionów razy.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.