Newsy

La Mania wprowadza kolekcję La Mania Fit – ubrania codzienne dla kobiet aktywnych

2014-02-07  |  07:10

W marcu w butikach La Mania zadebiutuje nowa linia La Mania Fit, przeznaczona dla aktywnych kobiet, które cenią sobie elegancję na równi z komfortem i wygodą. 

Marka La Mania do tej pory kojarzyła się głównie z eleganckimi kreacjami na specjalne okazje. Linia Fit powstała po wielu konsultacjach z klientkami butiku, z których wynikało, że mają one ogromne oczekiwania odnośnie ubrań codziennych. Aktywne kobiety chcą czuć się komfortowo i elegancko w każdej sytuacji – w podróży, na siłowni, a także w domu. 

– Swój styl wyrażamy nie tylko poprzez eleganckie stroje, lecz przede wszystkim poprzez codzienność. Świat się zmienił, a wraz z nim oczekiwania kobiet. Nasze klientki są kobietami szalenie aktywnymi, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym, dlatego potrzebują wyjątkowych i bardzo komfortowych ubrań. Ich potrzeby spełni nowa kolekcja Fit – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Joanna Przetakiewicz, założycielka marki La Mania. 

La Mania Fit łączy w sobie klasę i elegancję z wygodą oraz komfortem. W skład linii wchodzą sukienki, minispódniczki oraz szczególny dresy, które z powodzeniem można założyć do balerinek czy butów na obcasie, a także do butów sportowych.

La Mania Fit dostępna będzie na początku marca w stacjonarnych butikach La Manii oraz w e-butiku (www.lamania.eu), który ułatwi i przyspieszy zakupy.

Dostępność zapewnią również ceny, które plasują się między 290 a 1590 złotych.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.