Mówi: | Anna Górska |
Firma: | sklep z dodatkami modowymi Herse.pl |
Polacy coraz bardziej wymagającymi klientami. Zamiast masowej produkcji sięgają po ekskluzywne, ręcznie robione dodatki
Luksusowe dodatki robione ręcznie są nie tylko oryginalnym dopełnieniem każdej stylizacji, lecz także doskonale podkreślają charakter danej osoby. Dlatego klienci coraz bardziej doceniają ekskluzywną galanterię i są gotowi zapłacić więcej za wyroby unikatowe. Masowa produkcja ustępuje miejsca dodatkom, które są jak małe dzieła sztuki.
– Jest ogromne zapotrzebowanie na luksusowe dodatki, na wszystkie marki, które nam się kojarzą z elegancją, szykiem, dobrym gustem i czymś, co nas wyróżnia. Polacy potrafią docenić ręcznie wykonywane polskie produkty. Klient dzisiaj jest bardzo wyrafinowany, więc szuka marek niszowych, ma poczucie dużej wartości, więc też nie musi się oklejać brandami marek bardzo znanych, raczej szuka czegoś, co podkreśli jego indywidualność, osobowość i charakter – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Anna Górska, odpowiedzialne za kreację i promocję w sklepie z dodatkami modowymi Herse.pl
Ręcznie robiona galanteria z najwyższej jakości materiałów niewątpliwie podnosi walory każdej stylizacji. Dodatki wykonywane z dbałością o każdy, nawet najmniejszy szczegół są dowodem dobrego gustu i wyczucia stylu. Zamiast więc gromadzić w szufladach tanie akcesoria produkowane na masową skalę, lepiej odłożyć pieniądze i kupić jeden wyrób – droższy, ale oryginalny.
– Ręczna produkcja wymaga dużego nakładu pracy, kreatywności, staranności i dbałości o detal. Ręczną robotę też widać po fakturze materiału, wzorze, np. po samej nitce na krawatach widać, że są utkane ręcznie, a nie mechanicznie. To samo mogę powiedzieć o jedwabiach malowanych – one są malowane metodami, które były stosowane 100 i 200 lat temu. Te produkowane fabrycznie można wyprodukować w każdej ilości – podkreśla Anna Górska.
Wyrafinowane szale jedwabne czy eleganckie, misternie wykonane krawaty są idealne do noszenia zarówno na co dzień, jak i na wyjątkowe uroczystości. Ręcznie robione akcesoria mogą być też doskonałym prezentem na każdą okazję.
– 100 proc. produktów, które są dzisiaj u nas oferowane z akcesoriów damskich, są robione ręcznie włącznie z pudełkami. Przestrzenią Herse jest tzw. classic modern, czyli łączymy tradycję ze współczesnością tak, żeby nasz produkt był noszony również przez klientów, którzy są mniej klasyczni, a bardziej modern, kreatywni, szukający innowacyjności w modzie. A classic rozumiemy jako coś trwałego, jako coś, co sięga do tradycyjnych metod wykonywania – tłumaczy Anna Górska.
Luksusowe, ręcznie robione dodatki cieszą się dużym uznaniem klientów nie tylko ze względu na swoją wyjątkowość i oryginalność, lecz także ze względu na trwałość. Mogą służyć przez wiele sezonów i nie widać na nich żadnych śladów zużycia.
Czytaj także
- 2025-04-03: Krakowska fabryka Philip Morris przestawia się na produkcję wkładów tytoniowych do nowych podgrzewaczy. Amerykański koncern ogłosił zakończenie inwestycji o wartości blisko 1 mld zł
- 2025-04-08: Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-02-20: Wysoka akcyza na e-papierosy to nokaut dla polskiej branży vapingowej. Eksperci ostrzegają przed upadłościami, ale i problemami z fiskusem
- 2025-02-19: Superluksusowy Maybach już po polskiej premierze. Fanki motoryzacji wieszczą powrót mody na kabriolety
- 2024-12-20: Przez „wrzutkę legislacyjną” saszetki nikotynowe mogły zniknąć z rynku. Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów
- 2024-12-06: Luksusowe wydania książek w centrum zainteresowania kolekcjonerów. W Warszawie można zobaczyć ponad 20 białych kruków z Polski i zagranicy
- 2024-10-11: Szpitale pracują nad poprawą jakości opieki nad pacjentami. Do wzmocnienia są kwestie bezpieczeństwa i redukcja zdarzeń niepożądanych
- 2024-11-21: Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
- 2024-09-05: Firmy cierpią z powodu braku przewidywalnej polityki podatkowej. Częste zmiany podważają zaufanie do państwa i zniechęcają inwestorów [DEPESZA]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.