Mówi: | Barbara Kryńska |
Firma: | Converse |
Trampki na koturnach i obuwie barwione marmurkowo hitem nadchodzącego sezonu
Trampki kojarzone z wygodnym i niezobowiązującym stylem opanowały nie tylko ulice, ale również biura i salony. W nadchodzącym sezonie wiosna/lato sportowe obuwie pojawią się w ekstrawaganckim wydaniu. Najmodniejsze będą tkaniny barwione marmurkowo oraz trampki na koturnach.
Sportowa klasyka z nutką nonszalancji widoczna jest m.in. w nowej kolekcji Converse. Podążając za ogólnoświatowymi trendami, marka powiększa ofertę o bardziej ekstrawaganckie modele.
– Kolekcja wiosna/lato 2014 jest przede wszystkim uderzeniem kolorów. To propozycja zabawy barwami, by upiększać otaczający świat. Będzie to możliwe dzięki urozmaiconej kolorystyce, nietypowym designie oraz rodzaju materiału – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Barbara Kryńska z firmy Converse.
Główną nowością jest technika marmurkowego barwienia tkanin, z których szyje się trampki. Do tej pory wykorzystywano ją w produkcji jeansów, które cieszą się sporą popularnością już od kilku sezonów.
– Linia Tie-Dye składa się z butów w odcieniach fioletu, amarantu i błękitu. Dostępne są zarówno modele wysokie – za kostkę, oraz niskie. Dla pań, które chciałyby dodać sobie kilka centymetrów przygotowano platformy, czyli ukryte koturny. Oprócz tego w kolekcji nie zabraknie sezonowych kolorów, takich jak soczyste zielenie, pomarańcze oraz nowe odcienie żółtego, a także pastelowych barw, sprawiających wrażenie lekko wytartych – dodaje Barbara Kryńska.
Ci, którzy stawiają na jeszcze bardziej oryginalne i indywidualne rozwiązania, mogą wybrać obuwie z dodatkowymi wzorami.
– Dla osób pragnących się wyróżnić najlepsze będą oryginalne nadruki, fotografie oraz tak zwane stickersy, czyli naklejki. Takie obuwie sprawdzi się nie tylko w klasycznych zestawieniach z dżinsami czy letnimi sukienkami, lecz także w eleganckich stylizacjach, z garniturem włącznie. Wszystko zależy od kreatywności – opowiada ekspertka.
Pierwsze Conversy pojawiły się w sprzedaży w 1908 roku. Buty przeznaczone początkowo dla koszykarzy przypadły do gustu setkom osób, łącznie z gwiazdami muzyki i filmu. Słynne trampki gościły na nogach m.in. Elvisa Presleya, Rihanny czy Dawida Bowie.
Czytaj także
- 2025-04-09: Jeszcze większe wsparcie dla konkurencyjności i rozwoju polskiej gospodarki. BGK prezentuje nową strategię
- 2025-03-28: Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-02-17: K. Śmiszek: Działania USA to atak na sądownictwo międzynarodowe. To zagrożenie dla praw ofiar zbrodni wojennych
- 2025-01-22: T. Bocheński: Współpraca z Donaldem Trumpem może być bardzo trudna. Interes amerykański będzie stawiany na pierwszym miejscu
- 2025-01-23: Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów
- 2025-01-21: Przyszłość relacji transatlantyckich wśród głównych tematów posiedzenia PE. Europa jest gotowa do współpracy
- 2024-11-28: 1 grudnia nowa Komisja Europejska rozpoczyna prace. W składzie pierwszy raz komisarze ds. mieszkalnictwa oraz obronności
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.