Newsy

Monika Goździalska: Widzę u siebie mankamenty. Proszę przyjść do mnie do domu rano i zobaczyć, jak wyglądam z niewciągniętym pępkiem i fochem na twarzy

2018-01-03  |  06:17

Prezenterka podkreśla, że mimo szczupłej sylwetki ona sama nie czuje 100-proc. satysfakcji ze swojej figury. Gdy staje przed lustrem, dostrzega różne mankamenty, natomiast gdy pokazuje się publicznie, stara się je tak zatuszować, by wszystko wyglądało perfekcyjne. Aby zapewnić sobie atrakcyjny wygląd, stawia na zdrową dietę i aktywny styl życia. Zdradza też, że jej największym grzechem jest słabość do coli.

Goździalska podkreśla, że szczupły i atrakcyjny wygląd otwiera wiele drzwi. Jest również niezwykle ważny w jej zawodzie, bo kamera nie lubi dodatkowych kilogramów. Dlatego też choć utrzymanie perfekcyjnej figury to spory wysiłek, który wymaga wielu wyrzeczeń, to trzeba próbować mu sprostać.

– Ćwiczę, zdrowo się odżywiam, jem mało słodyczy, ale piję dużo coli, więc sama nie wiem, jak to się dzieje. Chociaż gdy staję przed lustrem, to widzę u siebie mankamenty: tam coś się zrobiło, tam cellulit, tam coś, chociaż jak wychodzę na zewnątrz, to udaję, że jest perfekt. Każdy ma jakieś kompleksy i nie jest tak, że wygląda się tak idealnie. Proszę przyjść do mnie do domu rano i zobaczyć, jak wyglądam z niewciągniętym pępkiem i fochem na twarzy – mówi agencji Newseria Monika Goździalska, modelka, prezenterka telewizyjna.

Goździalska przyznaje, że ona sama szczupłą sylwetkę w dużej mierze zawdzięcza dobrym genom.

– Generalnie tata był szczupły, mama też jest szczupła, chociaż ma więcej w biodrach. W ciąży przytyłam 7 kilogramów i wszyscy mówili, że wyglądam, jakbym się opiła piwa – mówi Monika Goździalska.

Prezenterka jest matką dwójki dzieci i kobietą spełnioną zawodowo. Przed laty pociągał ją wielki świat modelingu. Jej wdzięk i urodę doceniono za oceanem w Orlando na Florydzie. W wyborach Miss World 2011 zdobyła tytuł pierwszej wicemiss. W 2015 roku trafiła także na okładkę magazynu „CKM”.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.