Newsy

Dorota Michałowska: Jestem typową blacharą. Lubię dobre samochody

2017-12-13  |  06:11

Dziennikarka przyznaje, że z przyjemnością wsiada za kierownicę i lubi mocniej nacisnąć pedał gazu, ale tylko w sprzyjających warunkach. Frajdę sprawia jej jazda szybka, ale nie agresywna. Realnie potrafi też ocenić potencjalne ryzyko na drodze. Dziennikarka najchętniej wybiera auta o dużych gabarytach. Pojemny bagażnik, wygodne wnętrze i maksymalne zapewnienie bezpieczeństwa – to wszystko musi być dobrze wyważone i zapakowane w zgrabne nadwozie.

Michałowska chwali swoje umiejętności prowadzenia pojazdu i podkreśla, że szczególnym rozsądkiem za kierownicą wykazuje się w terenie zabudowanym. Tutaj z brawurą wygrywa rozsądek, bo wystarczy chwila nieuwagi i o nieszczęście nietrudno.

– Jestem świetnym kierowcą, uważam, że jeżdżę bardzo dobrze, szybko, ale bezpiecznie. Staram się dopasowywać prędkość do okoliczności, nigdy nie jeżdżę z nadmierną prędkością w obszarach zabudowanych gdzie wiem, że może wybiec mi na drogę przede mną pies, kot albo dziecko. To jest najważniejsze, można jeździć szybko, ale trzeba jeździć przede wszystkim bezpiecznie – mówi agencji Newseria Dorota Michałowska, dziennikarka.

Dorota Michałowska przyznaje, że bez samochodu czuje się jak bez ręki. Jest to dla niej niezbędny środek transportu, który daje niezależność i poczucie wolności. Najczęściej wybiera samochody, które mają największy potencjał do dostarczenia z jazdy maksimum frajdy.

Jestem typową blacharą, bo naprawdę lubię dobre samochody. Lubię duże, wygodne samochody. Nigdy nie jeździłam maleńkim samochodem, tzw. kobiecym i nie przepadam za takimi samochodami, nie czuję się w nich bezpiecznie. Teraz jeżdżę kombi, ono mi się świetnie sprawdza. Mam całą torbę butów i różne inne części garderoby w samochodzie, ale oprócz tego mam wszystkie akcesoria mojego syna, czyli rowerek, hulajnogę, wózek i różne inne rzeczy, które czasami są niezbędne – mówi Dorota Michałowska.

Michałowska przyznaje, że lubi ciekawostki ze świata motoryzacji, dlatego też nie przechodzi obojętnie wobec najnowszych propozycji producentów luksusowych marek samochodów.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.