Mówi: | AniKa Dąbrowska |
Funkcja: | zwyciężczyni drugiej edycji programu „The Voice Kids” |
AniKa Dąbrowska: Dzięki wygranej w „The Voice Kids” otworzyły mi się drzwi do kariery. Mogę teraz robić to, co kocham
Wokalistka przyznaje, że udział w „The Voice Kids” to dla niej wspaniała przygoda i szansa na spełnienie muzycznych marzeń. Wygrana w takim programie dodaje bowiem pewności siebie, utwierdza w przekonaniu, że warto rozwijać swoje umiejętności wokalne, i otwiera drogę do sławy. Młoda artystka podbiła serca wszystkich jurorów, a jej mocny głos zachwycił tysiące widzów, którzy zadecydowali, że to właśnie ona powinna wygrać drugą edycję popularnego talent show Dwójki.
AniKa Dąbrowska podkreśla, że możliwość zaprezentowania swojego talentu i umiejętności wokalnych w popularnym programie telewizyjnym wiąże się z dużymi emocjami. Podczas „przesłuchań w ciemno” młoda wokalistka zmierzyła się z utworem „Hurt” Christiny Aguilery. Występ spodobał się wszystkim trenerom, ale ona sama zdecydowała, że chce kontynuować przygodę w drużynie Cleo. Wspólnie z nią ciężko pracowała na swoje miejsce w finałowej trójce. W ścisłym finale zaprezentowała swój pierwszy singiel pt. „Małe skrzydła”. Tym wykonaniem oczarowała widzów TVP2 i zwyciężyła w muzycznym show.
– Program „The Voice Kids” to była najlepsza przygoda w moim życiu. Poznałam tam wielu wspaniałych ludzi i tak naprawdę dzięki tej wygranej otworzyły mi się drzwi do rozwijania swojej kariery i do tego, że mogę teraz robić to, co po prostu kocham. Jestem więc mega wdzięczna za to, że mogłam się tam pojawić – mówi agencji Newseria AniKa Dąbrowska.
Zwyciężczyni drugiej edycji „The Voice Kids” wspomina, że dzięki udziałowi w programie mogła od kulis zobaczyć, jak realizowane są takie produkcje, oswoić się z kamerami, zdobyć doświadczenie sceniczne i zaśpiewać dla dużej widowni. Poznała też wiele wspaniałych osób z branży muzycznej oraz utalentowanych rówieśników z całej Polski.
– Mam cały czas kontakt z jurorami i z osobami z programu. Bardzo się wszyscy zaprzyjaźniliśmy, nie tylko jurorzy i uczestnicy, ale też cała produkcja, więc to jest niesamowite. Nazywamy się voice’ową rodzinką – mówi młoda wokalistka.
AniKa Dąbrowska niewątpliwie ma szansę podbić polski rynek muzyczny. Jej kariera już rozwija się dość dynamicznie, a ona sama zapewnia, że ma w zanadrzu jeszcze wiele niespodzianek dla swoich fanów. W czerwcu ukazał się jej debiutancki album „Afirmacja”.
Czytaj także
- 2024-12-16: Na przewlekłą chorobę nerek cierpi w Polsce 4,5 mln osób. Pacjenci apelują o szerszy dostęp do leczenia, które opóźnia dializy
- 2024-12-02: W ostatnich miesiącach coraz więcej Polaków sięga po jabłka. Konsumpcja tych owoców jednak z roku na rok spada [DEPESZA]
- 2024-11-28: Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje
- 2024-12-19: Luna: Pewni ludzie i sytuacje mi nie służyły. Musiałam się oddzielić od przeszłości i zacząć nowy rozdział w swoim życiu
- 2024-11-27: Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
- 2024-11-15: Rok regularnej aktywności fizycznej wydłuża życie w zdrowiu o co najmniej rok. Zmniejsza też absencję chorobową w pracy
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-11-26: Maciej Rock: „Halo tu Polsat” to bardzo trudny program. Jesteśmy przed kamerami przez trzy godziny i cały czas musimy zachować energię
- 2024-12-06: Dawid Kwiatkowski: Nie nazwałbym się jurorem pobłażliwym, ale też nie jestem surowym oceniającym. Moje decyzje są sprawiedliwe i żadnej z nich nie żałuję
- 2024-11-28: Dawid Kwiatkowski: Uczestnicy „Must Be the Music” starają się zaczepiać nas na korytarzach. Ja uciekam, bo przed castingiem nie chcę wchodzić w żadne relacje
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Przed świętami Polacy wydają na ryby nawet dwa razy więcej niż w innych miesiącach. Konsumenci powinni sprawdzać, czy pochodzą one ze zrównoważonych połowów
Święta Bożego Narodzenia, łączone tradycyjnie z potrawami z karpia, śledzi oraz „rybą po grecku”, sprawiają, że wydatki Polaków na ryby są pod koniec roku nawet dwukrotnie wyższe niż średnio w innych miesiącach. – Wybór gatunku i rodzaju ryby ma znaczenie nie tylko dla smaku wigilijnych potraw, ale też dla kondycji rybołówstwa – przypominają eksperci MSC i radzą, by wybierać produktu z niebieskim logo organizacji, świadczącym o tym, że ryba pochodzi ze zrównoważonych połowów.