Mówi: | AniKa Dąbrowska |
Funkcja: | zwyciężczyni drugiej edycji programu „The Voice Kids” |
AniKa Dąbrowska: Dzięki wygranej w „The Voice Kids” otworzyły mi się drzwi do kariery. Mogę teraz robić to, co kocham
Wokalistka przyznaje, że udział w „The Voice Kids” to dla niej wspaniała przygoda i szansa na spełnienie muzycznych marzeń. Wygrana w takim programie dodaje bowiem pewności siebie, utwierdza w przekonaniu, że warto rozwijać swoje umiejętności wokalne, i otwiera drogę do sławy. Młoda artystka podbiła serca wszystkich jurorów, a jej mocny głos zachwycił tysiące widzów, którzy zadecydowali, że to właśnie ona powinna wygrać drugą edycję popularnego talent show Dwójki.
AniKa Dąbrowska podkreśla, że możliwość zaprezentowania swojego talentu i umiejętności wokalnych w popularnym programie telewizyjnym wiąże się z dużymi emocjami. Podczas „przesłuchań w ciemno” młoda wokalistka zmierzyła się z utworem „Hurt” Christiny Aguilery. Występ spodobał się wszystkim trenerom, ale ona sama zdecydowała, że chce kontynuować przygodę w drużynie Cleo. Wspólnie z nią ciężko pracowała na swoje miejsce w finałowej trójce. W ścisłym finale zaprezentowała swój pierwszy singiel pt. „Małe skrzydła”. Tym wykonaniem oczarowała widzów TVP2 i zwyciężyła w muzycznym show.
– Program „The Voice Kids” to była najlepsza przygoda w moim życiu. Poznałam tam wielu wspaniałych ludzi i tak naprawdę dzięki tej wygranej otworzyły mi się drzwi do rozwijania swojej kariery i do tego, że mogę teraz robić to, co po prostu kocham. Jestem więc mega wdzięczna za to, że mogłam się tam pojawić – mówi agencji Newseria AniKa Dąbrowska.
Zwyciężczyni drugiej edycji „The Voice Kids” wspomina, że dzięki udziałowi w programie mogła od kulis zobaczyć, jak realizowane są takie produkcje, oswoić się z kamerami, zdobyć doświadczenie sceniczne i zaśpiewać dla dużej widowni. Poznała też wiele wspaniałych osób z branży muzycznej oraz utalentowanych rówieśników z całej Polski.
– Mam cały czas kontakt z jurorami i z osobami z programu. Bardzo się wszyscy zaprzyjaźniliśmy, nie tylko jurorzy i uczestnicy, ale też cała produkcja, więc to jest niesamowite. Nazywamy się voice’ową rodzinką – mówi młoda wokalistka.
AniKa Dąbrowska niewątpliwie ma szansę podbić polski rynek muzyczny. Jej kariera już rozwija się dość dynamicznie, a ona sama zapewnia, że ma w zanadrzu jeszcze wiele niespodzianek dla swoich fanów. W czerwcu ukazał się jej debiutancki album „Afirmacja”.
Czytaj także
- 2025-05-05: Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł
- 2025-04-15: 1 mln zł na innowacyjne rozwiązania dla miast. Granty mogą otrzymać naukowcy i start-upy
- 2025-04-10: Nowa wersja programu Czyste Powietrze zwiększa wymagania wobec wykonawców instalacji. Nie wszystkie firmy są w stanie im sprostać
- 2025-04-23: Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system
- 2025-04-04: Dziś premiera drugiego albumu Wiktora Dyduły. „Serwuję dużą gamę najróżniejszych emocji”
- 2025-03-19: Kajra: Sławomir zaskakuje mnie i totalnie zachwyca każdym utworem. Jego teksty i muzyka są zupełnie na innym poziomie
- 2025-03-11: Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-03-12: Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.