Newsy

DJ Adamus odbył ekstremalną wyprawę po Ameryce Łacińskiej. Przejechał 6 tys. km na motorze

2016-04-11  |  06:55

Producent muzyczny wrócił właśnie z nietypowych wakacji w Ameryce Łacińskiej. Na motocyklu przejechał 6 tys. km i odwiedził 6 państw. Muzyk podkreśla, że był to ogromny wyczyn, a jednocześnie niesamowita przygoda. Teraz przyszedł czas na kolejne wyzwania, tym razem muzyczne.

Mówiąc w skrócie: 6 państw, 6 tys. km i 6 tygodni. I do tego to wszystko na dwóch kółkach, czyli na motocyklu, mojej miłości. Po kilku latach przerwy wróciłem do dwóch kółek i jestem zachwycony – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle DJ Adamus, producent muzyczny.

DJ Adamus przyznaje, że kocha motocykle i podróże. Połączenie tych dwóch pasji, choć czasem wymaga dużo wysiłku, sprawia mu ogromną przyjemność. Podczas wyprawy do Ameryki Łacińskiej na motocrossie dziennie pokonywał 300–400 km. Czasem zajmowało to nawet 9 godzin, bo trasy były bardzo wymagające.

Trzech mężczyzn skazanych na siebie w odległej galaktyce bądź odległym państwie. Taka bardzo męska przygoda, mało higieny, dużo przygód. Była to podróż, która zostawiła w mojej psychice zmiany i bardzo się z tego powodu cieszę – przyznaje DJ Adamus.

Muzyk podkreśla, że dzięki tej podróży naładował akumulatory i ze zdwojoną siłą wraca do swoich zawodowych obowiązków.

W tej chwili promuję singiel „King Of My Castle” z Sabiną Jeszka. Wymyśliłem sobie taką płytę koncepcyjną, która powinna się niebawem pojawić – przeboje z lat 90., przeboje z 2000 roku. Obecnie tamte utwory brzmią dosyć archaicznie w klubach czy dyskotekach, dlatego postanowiłem je po prostu odświeżyć. Praca w studiu wre. Kilka innych wokalistek też się na tej płycie pojawi, więc mam pełne ręce roboty – mówi muzyk.

DJ Adamus będzie też po raz kolejny odpowiadał za oprawę muzyczną gali Fryderyk 2016.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.