Newsy

Doda: Jestem dumna, że Kasia Nosowska docenia moje single. W Polsce to rzadkie zjawisko, że artystki promują nawzajem swoją twórczość

2022-08-02  |  06:16

Najnowszy singiel Dody zatytułowany „Melodia ta” zbiera wiele pozytywnych recenzji, nie tylko od fanów artystki, ale również od fachowców z branży muzycznej. Utwór przypadł do gustu chociażby Katarzynie Nosowskiej. Dorota Rabczewska cieszy się ze słów uznania, jakie padły w jej kierunku.

Po premierze najnowszego singla Dody Katarzyna Nosowska na swoim Instagramie napisała: „Nie znam się na takiej muzyce, ale ostatnie trzy single Dody robią na mnie wrażenie. Wszystko się zgadza”. Piosenkarka nie kryje satysfakcji z tego, że tak wybitna artystka nie pozostała obojętna na jej najnowszą twórczość.

– Jestem z tego bardzo dumna, bardzo zadowolona. Znam Kasię prywatnie. Zawsze takie ciepłe słowa od każdej artystki – nie tylko z tak wielkim stażem i tak cenionej jak ona – są dla mnie ważne, bo pokazują, że idziemy w dobrym kierunku, wspierania siebie nawzajem – mówi agencji Newseria Lifestyle Doda.

Wokalistka uważa, że ludzie z branży powinni się nawzajem wspierać, a nie rzucać sobie kłody pod nogi. Dlatego też docenia gest Katarzyny Nosowskiej i jest jej wdzięczna za dobre słowo.

– To nie jest zbyt popularne i oczywiste, że artystki promują nawzajem swoją twórczość. W Polsce jest to bardzo rzadkie zjawisko, więc to było bardzo miłe – mówi Doda.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.