Newsy

Dorota Goldpoint: Pracuję właśnie nad kolekcją inspirowaną Ireną Santor. To ponadczasowa artystka

2021-08-06  |  06:21

Projektantka od lat jest pod wrażeniem nietuzinkowej osobowości Ireny Santor i nie szczędzi ciepłych słów pod jej adresem. Poza talentem wokalnym dostrzega w piosenkarce również piękno wewnętrzne. Zdradza też, że z myślą o artystce przygotowuje w swojej pracowni specjalną kolekcję.

Dorota Goldpoint podkreśla, że Irena Santor to niekwestionowana pierwsza dama polskiej piosenki. Kryształowo czysty głos, wyjątkowa muzykalność oraz kunszt interpretacyjny czynią z niej ponadczasową artystkę wielkiego formatu. Jest uwielbiana przez kolejne pokolenia słuchaczy, a jej piosenki są wciąż aktualne i nadal brzmią z tą samą ogromną siłą, wywołując wspaniałe emocje. Projektantka ceni też wokalistkę za to, jaką jest nieprzeciętną i wyjątkową osobą.

– Irena jest takim typem osobowości, jakich nie spotkamy już w tej chwili. To jest niezwykła klasa, niezwykła kultura myślenia, przeżywania i traktowania drugiego człowieka. Przy Irenie po prostu człowiek czuje się zjawiskowo. Ona pozwala być sobą, niczego nigdy nie narzuca, ale potrafi wspaniale zachęcić do realizowania kolejnych wyzwań – mówi agencji Newseria Lifestyle Dorota Goldpoint.

Irena Santor jest honorową ambasadorką projektu The Inner Power zainicjowanego przez Dorotę Goldpoint. Projektantka czuje się zaszczycona możliwością współpracy z piosenkarką i zdradza, że przygotowuje dla niej coś specjalnego.

– W sekrecie mogę powiedzieć, że właśnie pracuję nad fantastycznym projektem, fantastyczną kolekcją, która jest inspirowana pewną współpracą z Ireną i robię to dla Ireny – mówi.

Na zaproszenie Doroty Goldpoint Irena Santor uświetniła swoim występem obchody 90-lecia Juraty jako kurortu. Wokalistka przyjęła zaproszenie, pomimo że zakończyła już swoją karierę sceniczną. Projektantka jest jej za to niezwykle wdzięczna.

– Tak jak Irena zrobiła dla mnie to, że przyjechała do Juraty, tak ja tworzę tę kolekcję dla niej – dodaje Dorota Goldpoint.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.