Newsy

Gosia Andrzejewicz: Mariah Carey sprawiła, że zaczęłam śpiewać. To moja ulubiona wokalistka od czasów nastoletnich

2020-09-08  |  06:04

Wokalistka bierze udział w 13. edycji popularnego muzycznego programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Realizacja projektu została wstrzymana na kilka miesięcy przez pandemię koronawirusa. Show wróciło jednak na antenę 5 września. Gosia Andrzejewicz z wielkim sentymentem wspomina ostatni swój występ, kiedy to wcieliła się w postać Mariah Carey. Tłumaczy, że była to dla niej wyjątkowa chwila i nie zapomni jej do końca życia.

Twórczość Mariah Carey jest Gosi Andrzejewicz szczególnie bliska. Przyznaje bowiem, że od wielu lat jest fanką talentu i umiejętności amerykańskiej piosenkarki. W konsekwencji wykonanie utworu „Without You” i otrzymanie owacji na stojąco od składu jurorskiego było dla niej niezwykle wzruszającym i motywującym doświadczeniem.

– Gdy wylosowałam postać Mariah Carey, bardzo się ucieszyłam, bo to od czasów nastoletnich była moja ulubiona wokalistka. To ona sprawiła, że zaczęłam śpiewać. Pamiętam, że gdy  pierwszy raz usłyszałam ją w radiu, zachwyciła mnie techniką – tym, w jaki sposób śpiewa ozdobniki, jaką barwę uzyskuje. Oczarowana dźwiękami Mariah stwierdziłam, że też chcę śpiewać, by chociaż w małym stopniu dotknąć jej techniki – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Gosia Andrzejewicz.

Utwór okazał się dla wokalistki sporym wyzwaniem. Gosia Andrzejewicz chciała wykonać go jak najlepiej, aby oddać hołd Mariah Carey.

–  Gdy zobaczyłam, jaki utwór mam zaśpiewać  to sobie uświadomiłam, że jestem w niezłych tarapatach. Mamy zaledwie kilka dni, żeby się przygotować, a piosenka była bardzo trudna. Na szczęście Mariah podczas występu stoi w miejscu, więc problem choreografii odpadł. Musiałam jednak nauczyć się tekstu, melodii i techniki. To był najbardziej stresujący występ mojego życia – zaznacza wokalistka.

Gosia Andrzejewicz poświęciła ćwiczeniom i próbom wiele czasu. Wysiłek jednak się opłacił, ponieważ występ zyskał duże uznanie jury.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.