Mówi: | Grzegorz Hyży |
Funkcja: | wokalista |
Grzegorz Hyży pracuje nad kolejną płytą. W planach ma także koncert w Egipcie
Grzegorz Hyży premierę kolejnego krążka zaplanował na koniec roku lub początku przyszłego. Część nowych piosenek ma już w głowie, inspiracji wciąż przybywa. Wokalista skupia się obecnie na promocji debiutanckiej płyty „Z całych sił”. Na początku lutego ruszył w trasę koncertową po Polsce. W planach ma także koncert w Egipcie w ramach akcji „Eska odwołuje zimę”.
– Pracuję z zespołem nad nowym materiałem. Skupiamy się na tworzeniu nowych dźwięków, coś mi już w głowie gra. Kiedy przyjdzie odpowiedni moment, to przysiądziemy i pozlepiamy w jedną całość wszystkie wcześniej zapisane dźwięki – mówi finalista trzeciej edycji programu „X Factor”.
Debiutancka płyta zdobyła status złotej płyty. Od 7 lutego zespół gra cykl koncertów w Polsce. Niedługo Grzegorz Hyży wystąpi także w Egipcie, gdyż został zaproszony do akcji „Eska odwołuje zimę”, w której wylosowani słuchacze i wybrani wokaliści spędzą wakacje w kurorcie Marsa Alam.
– To bardzo przyjemny projekt, tym bardziej że bardzo lubię ciepło i słońce. Radio zabiera ze sobą cały samolot słuchaczy. Zadbamy o to, żeby przeżycia na tym wakacyjnym wyjeździe były na najwyższym poziomie – mówi piosenkarz.
Ostatnio, jak donoszą plotkarskie media, w życiu prywatnym Grzegorza Hyżego nastąpiły zmiany. Po rozwodzie piosenkarz znalazł nową miłość i spotyka się ze znaną prezenterką Agnieszką Popielewicz. Pod koniec grudnia para pojawiła się razem na ślubie Joanny Koroniewskiej i Macieja Dowbora.
Czytaj także
- 2025-06-04: Bryska: Kończę prace nad nowym albumem. To jest bardzo osobisty krążek opowiadający o nowym okresie w moim życiu
- 2025-05-23: Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
- 2025-04-09: Jeszcze większe wsparcie dla konkurencyjności i rozwoju polskiej gospodarki. BGK prezentuje nową strategię
- 2025-04-04: Dziś premiera drugiego albumu Wiktora Dyduły. „Serwuję dużą gamę najróżniejszych emocji”
- 2025-03-28: Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE
- 2025-03-19: Kajra: Sławomir zaskakuje mnie i totalnie zachwyca każdym utworem. Jego teksty i muzyka są zupełnie na innym poziomie
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-03-24: Julia Kamińska: Materiał z mojej debiutanckiej płyty jest kontrowersyjny i raczej ciężki, ale ludzie chcą tego słuchać
- 2025-02-17: K. Śmiszek: Działania USA to atak na sądownictwo międzynarodowe. To zagrożenie dla praw ofiar zbrodni wojennych
- 2025-01-22: T. Bocheński: Współpraca z Donaldem Trumpem może być bardzo trudna. Interes amerykański będzie stawiany na pierwszym miejscu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.