Mówi: | Magda Steczkowska |
Funkcja: | wokalistka |
Magda Steczkowska kończy pracę nad nową płytą. Jeszcze we wrześniu premiera singla z Kubą Molędą
Na przełomie października i listopada ukaże się nowa płyta Magdy Steczkowskiej. Wokalistka zdradza, że album jest już na ukończeniu. Będzie utrzymany w klimacie pop i znajdą się na nim zarówno nastrojowe ballady, jak i utwory szybko wpadające w ucho. Nie zabraknie także artystycznych zaskoczeń. Tytuł płyty nie jest jeszcze znany.
– Tytuł to jest ostatnia rzecz, o której myślę, on po prostu zawsze przychodzi sam, ale jeszcze nie przyszedł, więc czekam, aż przyjdzie. Jestem już na ostatniej prostej – mówi Magda Steczkowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Płyta jest owocem współpracy Magdy Steczkowskiej z innymi muzykami, kompozytorami i autorami tekstów, m.in. z Markiem Kościkiewiczem i Januszem Onufrowiczem. Niebawem będzie można posłuchać pierwszego singla, nagranego w duecie z wokalistą drugiej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”.
– Kubę Molendę po prostu uwielbiam. Jego głos jest po prostu fantastyczny. Piosenkę tę specjalnie dla nas napisał Marek Kościkiewicz. Ach, coś wspaniałego, naprawdę nie mogę się doczekać – mówi Magda Steczkowska.
Wokalistka przyznaje, że dużo teraz dzieje się w jej życiu zawodowym. Poza intensywną pracą w studiu nagraniowym, piosenkarka jest również trenerem śpiewu w nowym muzycznym show TVN-u „Aplauz, aplauz!”. Jak sama przyznaje, dzielenie tych obowiązków z wychowywaniem trzech córek to nie lada wyzwanie.
– Dwoję się i troję, ale daję radę. Nie takie rzeczy się robiło i się udawało, więc i tym razem na pewno się uda pogodzić to wszystko. To, co jest najważniejsze, to moje życie rodzinne, moje córki, moja Michalinka poszła właśnie do pierwszej klasy – podkreśla Magda Steczkowska.
Magda Steczkowska ma na swoim koncie trzy płyty nagrane z zespołem Indigo: „Ultrakolor” (2003), „Cuda” (2009) i „Pełnia” (2012). Jako muzyk sesyjny ma również swój udział na płytach Justyny Steczkowskiej i Grzegorza Turnaua.
Czytaj także
- 2025-05-22: Doda: Podczas koncertów zawsze staram się robić jakieś ekstrashow, by wzbudzić emocje. Mam dużo pomysłów, natomiast wszystko zależy od funduszy i organizatorów
- 2025-06-04: Bryska: Kończę prace nad nowym albumem. To jest bardzo osobisty krążek opowiadający o nowym okresie w moim życiu
- 2025-04-08: Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów
- 2025-04-14: Marta Wiśniewska: Ludzie czekali na nowy kawałek takiej kolorowej Mandaryny. Jestem mądrzejsza i silniejsza niż kiedyś
- 2025-04-23: Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system
- 2025-04-03: Marta Wiśniewska: Czuję, że świat się o mnie upomniał, dlatego wracam na scenę. Z wielką chęcią zostałabym też piątym jurorem w „You Can Dance”
- 2025-04-28: Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel
- 2025-04-04: Dziś premiera drugiego albumu Wiktora Dyduły. „Serwuję dużą gamę najróżniejszych emocji”
- 2025-05-21: Przybywa ośrodków zajmujących się medycyną długowieczności. Pacjenci zyskują dostęp do najnowszych technologii medycznych
- 2025-03-19: Kajra: Sławomir zaskakuje mnie i totalnie zachwyca każdym utworem. Jego teksty i muzyka są zupełnie na innym poziomie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.