Mówi: | Marek Kościkiewicz |
Funkcja: | muzyk, wokalista |
Marek Kościkiewicz został menadżerem młodych artystów
Wokalista i producent muzyczny Marek Kościkiewicz rozpoczyna działalność menadżerską i ścisłą współpracę z wytwórnią wydawniczo-koncertową – Tuff Management. To drugie tego typu przedsięwzięcie w karierze muzyka.
Tuff Management zajmuje się szeroko zakrojoną promocją zdolnych i rozpoczynających karierę muzyczną artystów. Agencja służy pomocą w doborze muzyków, nagrywaniu płyty oraz realizacji teledysków. W jej gestii leży także załatwianie spraw prawnych oraz organizacja koncertów.
– Pod swoimi skrzydłami mam czterech naprawdę uzdolnionych młodych ludzi. Są to: Vika Katajew, Antek Smykiewicz, Ralph Kamiński oraz Asia Ash. Można powiedzieć, że mamy zalążek firmy fonograficznej oraz managmentowej. Opiekujemy się wymienionymi artystami i zamierzamy wydać ich płyty. Potem oczywiście zapewnimy im odpowiednią promocję – zapowiada w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Marek Kościkiewicz.
Piosenkarz objął opieką artystów reprezentujących różne gatunki i stylistyki. Kościkiewicz w każdym z nich widzi potencjalną gwiazdę polskiej sceny muzycznej.
– Vika śpiewała od dziecka, więc uznałem, że musi mieć szansę pokazać talent szerszej publiczności. Antek Smykiewicz brał udział w „The Voice of Poland” wraz z Rafałem Brzozowskim. Gdy Rafał poszedł swoją drogą, mogłem zaopiekować się drugim uczestnikiem programu. Z Asią Ash miałem okazję grać jako DJ, ma głos idealny do klubowych utworów, co bardzo mi się podoba. Z Ralphem Kamińskim poznałem się w trakcie festiwalu „Karpatia” w Rzeszowie, który wygrał. Doszliśmy do porozumienia, że pomożemy mu sprzedać jego muzykę. Ralph tworzy kompozycje dalekie od mainstreamu. Można go umieścić gdzieś między Fismollem a Melą Koteluk – mówi wokalista.
W 1990 roku Marek Kościkiewicz założył pierwszą wytwórnię – Zic Zac Music Company. Powiązani z nią byli m.in.: Andrzej Piaseczny, Urszula, Kayah, WWO, Yugoton oraz Krzysztof Krawczyk. Agencja Zic Zac w 2008 roku została przejęta przez Sony Music Polska.
Czytaj także
- 2025-05-21: Przybywa ośrodków zajmujących się medycyną długowieczności. Pacjenci zyskują dostęp do najnowszych technologii medycznych
- 2024-11-21: Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-08-05: Igrzyska w Paryżu znacznie tańsze od poprzednich letnich imprez sportowych. Choć gości jest mniej, niż oczekiwano, korzyści mogą być znaczące
- 2024-08-12: Ponad 200 polskich sportowców walczyło w Paryżu nie tylko o medale, ale też nagrody finansowe i uwagę sponsorów. To szczególnie istotne dla mniej popularnych dyscyplin
- 2023-09-19: Marek Kaliszuk: Przede mną dwie premiery w teatrze. Do końca grudnia nie mam ani jednego wolnego weekendu
- 2023-12-27: Marek Kaliszuk: Aktywność fizyczna jest dla mnie świętością. Na siłowni spędzam przynajmniej pięć dni w tygodniu po dwie godziny dziennie
- 2023-10-02: Marek Kamiński: Być może kiedyś będę chciał samotnie przejść w poprzek Antarktydę, nikt tego jeszcze nie zrobił o własnych siłach. Nie wykluczam także komercyjnego lotu w kosmos
- 2021-10-08: Julia Kamińska: Nowy Marek sporo namiesza w „BrzydUli”. Myślę, że taka świeża krew jest potrzebna tej produkcji
- 2021-08-17: Marek Kaliszuk: Może czwarta fala nie będzie aż tak drastyczna i nie skończy się znowu totalnym zamknięciem. Wiele branż mogłoby się już z tego nie podnieść
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.