Mówi: | Marysia Sadowska |
Funkcja: | wokalistka |
Maria Sadowska tworzy nowy projekt muzyczny. Wesprze młodych wokalistów
Wokalistka zaprosiła do współpracy młodych muzyków, m.in. uczestników programu „The Voice of Poland”. Chce w ten sposób zaszczepić w początkujących artystach zamiłowanie i zdolności do śpiewania na żywo. 27 lutego Maria Sadowska wystąpi z Kasią Malendą.
Nowy projekt Maria Sadowska tworzy we współpracy z warszawskim klubem The View. Do wspólnych występów na klubowej scenie zaprasza młodych wokalistów reprezentujących różne nurty muzyczne. Projekt oparty głównie na improwizacji ma odznaczać się dynamiką i oryginalnością. Sadowska twierdzi, że w ten sposób chce zaszczepić w początkujących artystach zamiłowanie do występów na żywo.
– Przez wiele lat śpiewałam live acty z didżejami. To byłam ja, Novika, było kilka osób w Polsce. Ale kontynuatorów nie ma tak wielu, więc staramy się w tych młodych ludziach zaszczepić ten rodzaj śpiewania – mówi Maria Sadowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Zdaniem artystki śpiew na żywo wymaga specjalnej techniki, polega bowiem głównie na improwizacji. Wokalista nigdy nie wie, co zagra mu DJ. Dlatego Sadowska rozpoczęła pracę nad nowym projektem, do którego zaprasza uczestników programu „The Voice of Poland”.
– Zapraszam młodych wokalistów z moich grup, żeby pośpiewali ze mną, żeby pośpiewali z didżejami i raz w miesiącu, w ostatnie soboty miesiąca, zapraszamy – mówi Maria Sadowska.
Wokalistka twierdzi, że w polskiej muzyce najbardziej ceni okres, w którym na listach przebojów królował funk. Podoba jej się również muzyka oparta na łączeniu popu i jazzu w stylu twórczości Ewy Bem.
– Bardzo mi brakuje tego w dzisiejszych czasach. Sama należę do tego nurtu i dzisiaj bardzo trudno jest się przebić przez szum popkulturowy – mówi Maria Sadowska.
W ramach projektu 30 stycznia z Marią Sadowską wystąpiła Asteya Dec. 27 lutego scenę The View z Sadowską dzielić będzie Kasia Malenda, uczestniczka VI Edycji „The Voice of Poland”.
Czytaj także
- 2025-04-30: Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
- 2025-05-12: Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób
- 2025-04-04: W drugiej połowie roku do sprzedaży trafi najinteligentniejszy Mercedes. W pełni elektryczny CLA jest krokiem do całkowitej dekarbonizacji produkcji
- 2025-04-04: Wykluczenie cyfrowe szczególnie dotyka generacji silver. T-Mobile wystartował z darmowymi kursami z obsługi smartfona
- 2025-03-24: Ministerstwo Zdrowia wraca do pomysłu zakazu sprzedaży aromatyzowanych saszetek nikotynowych. Według ekspertów oznacza to likwidację całego rynku
- 2025-02-18: Instytucje unijne przyglądają się kryzysowi politycznemu w Serbii. Kolejny miesiąc potężnych demonstracji
- 2025-02-25: Wzrost udziału kobiet we władzach spółek z WIG140 rozczarowująco niski. Co piąta firma ma zarząd i radę nadzorczą w męskim składzie
- 2025-02-06: OECD chwali Polskę za sprawne przejście przez kryzysy. Rekomenduje też rewizję podatków i wydatków budżetowych
- 2025-01-23: Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów
- 2025-02-07: Radosław Majdan: Jestem zniesmaczony tym, ile czasu poświęciliśmy na załatwianie pozwoleń na budowę domu. Teraz zastanawiamy się, czy nie wybrać planu B
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.