Newsy

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

2024-11-21  |  06:21

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

– Jest to dla mnie nowy świat, nie ukrywam, musiałem się w nim trochę otrzaskać, ale naprawdę mam same pozytywne wrażenie. Jestem zadowolony ze współpracy ze wszystkimi ludźmi, którzy pracują nad tą produkcją, jestem zachwycony moimi przyjaciółmi z jury i jestem mocno zaszczycony tym, że przyszło mi zobaczyć na scenie takich znakomitych wykonawców i usłyszeć taką muzykę – mówi agencji Newseria Lifestyle Miuosh.

Artysta zaznacza, że muzyczne talent show Polsatu realizowane jest z ogromnym rozmachem. Studio, w którym nagrywane są nowe odcinki programu, przerosło jego oczekiwania i wyobrażenia. Teraz już wie, jak ważna w tym przedsięwzięciu jest praca zespołowa.

– To jest inny świat, po prostu to jest rozmach, to jest masa ludzi, którzy ze sobą współpracują i muszą przez te naście godzin utrzymać w ryzach nas i publiczność. Pod kątem produkcyjnym jest to fenomenalnie zorganizowany temat – mówi.

Jako osoba, która ma doświadczenie w produkcji muzyki i organizacji koncertów, Miuosh zauważa różnicę pomiędzy tym, co sam robi, a realizacją takiego programu.

– Bardzo mnie to ciekawi, bo sam jestem trochę producentem tego wszystkiego, czym się zajmuję w studiu, a potem na scenach w całej Polsce. Współorganizuję swoje trasy koncertowe i lubię sprawdzać, co wymyślili ludzie od światła, jak brzmi coś nowego, lubię też wprowadzać na scenę jakieś elementy pozamuzyczne na scenę i w swoim czasie miałem dużo wspólnego z teatrem, ale czegoś takiego jak w studiu „MBTM” jeszcze nie przeżyłem – mówi.

Miuosh z dużą uwagą obserwuje to, co się dzieje na planie „Must Be the Music”, wyciąga wnioski i ma nadzieję, że kiedyś będzie mógł to w jakiś sposób wykorzystać w swojej działalności i twórczości.

– Codziennie staram się czegoś uczyć i na pewno to jest masa doświadczenia, które chciałbym wziąć ze sobą gdzieś dalej – dodaje.

Oprócz Miuosha w 12. edycji muzycznego show Polsatu solistów i zespoły oceniać będą: Natalia Szroeder, Dawid Kwiatkowski i Sebastian Karpiel-Bułecka. W roli gospodarzy zobaczymy: Macieja Rocka, Adama Zdrójkowskiego i Patricię Kazadi. Premiera „Must Be the Music” wiosną 2025 roku w Polsacie.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.