Newsy

Na początku czerwca premiera płyty Leszka Stanka. Aktor planuje potem wakacje w Norwegii

2017-06-01  |  06:56

Premiera teledysku do singla „IN BLUE” odbędzie się 6 czerwca w ATM STUDIO w Warszawie. Aktor przyznaje, że z dużą niecierpliwością czeka na ten dzień i na reakcję odbiorców. „IN BLUE” to niezwykły projekt, który łączy w sobie wiele elementów – nieprzeciętne brzmienia, taniec, wysmakowane zdjęcia i pełną wyrafinowania artystyczną wizję. Aktor podkreśla, że w najbliższym czasie chce również nieco odpocząć. Planuje tygodniowy wyjazd do Norwegii.

Leszek Stanek to człowiek wielu talentów – aktor, muzyk, choreograf, producent filmowy, twórca licznych projektów edukacyjnych i artystycznych. Szerszej widowni znany jest między innymi z pierwszej edycji „Azji Express” i z serialu „Tancerze”. W październiku 2016 roku Stanek zadebiutował singlem „Give Me a Hug”, do którego ilustracji zaprojektował oryginalny performance uliczny.

– Niedługo moje kolejne dziecko – singiel „IN BLUE”, premiera już wkrótce, 6 czerwca. Sam jestem zniecierpliwiony tym faktem, więc czekamy – mówi agencji Newseria Leszek Stanek, aktor, tancerz.

Realizacja projektu „IN BLUE” wymaga dużo czasu i kreatywności. Artysta ma w planach stworzenie autorskich obrazów do każdego swojego utworu, a podstawą działania jest stworzenie spektaklu parateatralnego, a dalej – przerzucenie języka teatru na język filmu.

Stanek przyznaje, że chętnie podejmuje różne wyzwania, nie tylko artystyczne. Praca pochłania zdecydowaną większość jego czasu, ale po intensywnym wysiłku musi być też chwila regeneracji.

– Po premierze planuje wyjazd, bo muszę odpocząć. Od kilku miesięcy planowaliśmy ten event promocyjny, wiec chcę sobie na tydzień wyjechać, prawdopodobnie będzie to Norwegia. Latem jest tam przepięknie. Fiordy norweskie – absolutnie na tak – mówi Leszek Stanek.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.