Newsy

Nowa płyta Ayo już w sklepach

2013-10-15  |  06:00

„Ticket To The World” to tytuł czwartego albumu w dyskografii Ayo. Niemiecka gwiazda soulu, w trakcie pracy nad nowym krążkiem, po raz kolejny połączyła siły z Jayem Newlandem – producentem jej debiutanckiej płyty „Joyful”.


– W muzyce Ayo mieszają się ze sobą niemal wszystkie gatunki muzyki rozrywkowej. Jest w niej także cygańska i afrykańska spontaniczność oraz duża kultura muzyczna. Takie połączenie pozwala jej śpiewać właściwie w każdym stylu. Ayo nie można klasyfikować jako prostej dziewczyny z gitarą. Ma ona bowiem bogate muzyczne wykształcenie oraz poczucie smaku – zauważa w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Paweł Sztompke z I Programu Polskiego Radia

Dziennikarz stwierdza jednak, że nowa płyta Ayo niczym nie zaskakuje. Najnowszy album wokalistki nie schodzi jednak poniżej określonego poziomu.

 – Na „Ticket To The World” nie dzieje się nic zaskakującego. Każdy słuchacz znajdzie tam to, do czego czarnoskóra wokalistka przyzwyczaiła go już wcześniej – muzykę etno połączoną z muzyką rozrywkową. Trudno szukać na tym albumie rewolucji. Jest on po prostu bardzo przyjemnym wydawnictwem – zauważa dziennikarz muzyczny.

Sztompke zdradza także, skąd tak duża popularność piosenkarki w Polsce.

– Polacy kochają taką muzykę, dlatego że jest ona pozbawiona charakterystycznego angielskiego zadufania. Być może w tym tkwi siła Ayo – dodaje.

W związku z wydaniem najnowszego krążka wokalistka wystąpi w Polsce na czterech koncertach. W grudniu odwiedzi ona Wrocław, Kraków, Warszawę oraz Gdańsk.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne

Stylistka zaznacza, że w swoim programie nie działa pochopnie i na oślep, a wszystkie metamorfozy poprzedzone są szczerą rozmową z bohaterkami. Z obserwacji Mai Sablewskiej wynika, że kobiety są coraz bardziej odważne w kwestii wyglądu i ubioru, nie boją się eksperymentować, chętnie szukają inspiracji i już nie przejmują się tak bardzo krytyką innych osób.  W kolejnej formatu „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską” jego gospodyni musi więc dostosować się do zmieniających się warunków i sprostać wymaganiom uczestniczek.

Uroda

Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga

Prezenterka nie ukrywa, że czasem lubi odpocząć od telewizyjnego looku i jeśli tylko może, to rezygnuje z perfekcyjnego makijażu, jaki jest koniecznością w pracy przed kamerami. W swoich mediach społecznościowych również nie unika zdjęć, na których pokazuje, jak wygląda bez filtrów i make-upu. Paulina Sykut-Jeżyna podkreśla, że bardziej niż na kosmetyki kolorowe stawia na pielęgnacyjne. Szczególnie dba o odpowiednie nawilżenie skóry, by zawsze była gładka i promienna.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.