Newsy

Nowa płyta Ayo już w sklepach

2013-10-15  |  06:00

„Ticket To The World” to tytuł czwartego albumu w dyskografii Ayo. Niemiecka gwiazda soulu, w trakcie pracy nad nowym krążkiem, po raz kolejny połączyła siły z Jayem Newlandem – producentem jej debiutanckiej płyty „Joyful”.


– W muzyce Ayo mieszają się ze sobą niemal wszystkie gatunki muzyki rozrywkowej. Jest w niej także cygańska i afrykańska spontaniczność oraz duża kultura muzyczna. Takie połączenie pozwala jej śpiewać właściwie w każdym stylu. Ayo nie można klasyfikować jako prostej dziewczyny z gitarą. Ma ona bowiem bogate muzyczne wykształcenie oraz poczucie smaku – zauważa w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Paweł Sztompke z I Programu Polskiego Radia

Dziennikarz stwierdza jednak, że nowa płyta Ayo niczym nie zaskakuje. Najnowszy album wokalistki nie schodzi jednak poniżej określonego poziomu.

 – Na „Ticket To The World” nie dzieje się nic zaskakującego. Każdy słuchacz znajdzie tam to, do czego czarnoskóra wokalistka przyzwyczaiła go już wcześniej – muzykę etno połączoną z muzyką rozrywkową. Trudno szukać na tym albumie rewolucji. Jest on po prostu bardzo przyjemnym wydawnictwem – zauważa dziennikarz muzyczny.

Sztompke zdradza także, skąd tak duża popularność piosenkarki w Polsce.

– Polacy kochają taką muzykę, dlatego że jest ona pozbawiona charakterystycznego angielskiego zadufania. Być może w tym tkwi siła Ayo – dodaje.

W związku z wydaniem najnowszego krążka wokalistka wystąpi w Polsce na czterech koncertach. W grudniu odwiedzi ona Wrocław, Kraków, Warszawę oraz Gdańsk.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.