Newsy

Piotr Rubik zakłada szkołę muzyczną

2014-01-08  |  07:50

Muzyk i kompozytor Piotr Rubik postanowił podzielić się z innymi swoim talentem. Artysta otwiera szkołę muzyczną, która będzie się zajmować edukacją muzyczną najmłodszych. Do swoich planów podchodzi jednak z dystansem i rozwagą.

– Zaczniemy ostrożnie, bo najprawdopodobniej od przedszkola muzycznego, czyli od małych dzieci. Szkoła już jest wstępnie zarejestrowana. W tej chwili szukamy odpowiedniej lokalizacji. Mamy jedną na oku, ale jeszcze nie wiem, czy tam się uda wszystko zrobić. Jeśli się uda to przedszkole, ale również szkoła ruszy od września – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Piotr Rubik.

Najzdolniejsi podopieczni będą mieli szansę występować z kompozytorem na koncertach. Artysta nie zamierza jednak ograniczać się do edukacji muzycznej, zależy mu na tym, żeby jego uczniowie wiedzieli jak funkcjonować w skomplikowanym świecie show-biznesu.

Jako producent muzyczny Piotr Rubik zrealizował ponad 30 albumów, między innymi dla Michała Bajora czy Małgorzaty Walewskiej. Jego pierwszym dużym przebojem był „Dotyk” śpiewany przez Edytę Górniak. Rubik jest nie tylko twórcą pop, lecz także kompozytorem muzyki filmowej i teatralnej. Największą popularność przyniosły mu wielkie formy wokalno-instrumentalne, takie jak oratoria „Tu es Petrus” czy „Psałterz wrześniowy”. Prywatnie mąż Agaty Paskudzkiej, z którą ma dwie córki.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.