Newsy

Rafał Brzozowski: robię komercyjne utwory, aby były grane w stacjach radiowych

2013-12-12  |  09:15

Rafał Brzozowski ujawnia kolejne szczegóły dotyczące produkcji nowej płyty, która ma ukazać się wiosną. Wokalista nie zamierza dokonywać rewolucji i zdecyduje się na podobne melodie jak przy debiutanckim krążku. Będzie on utrzymany w popowej stylistyce.

– Nie odkryję Ameryki, mówiąc, że robię utwory komercyjne, będące powszechnie akceptowane przez stacje radiowe. Gdy jesteśmy grani w stacjach radiowych, pojawiamy się w telewizji. Nie trzeba robić tego odwrotnie, chociaż w tym roku zdarzało mi się wykonywać częściej jedną piosenkę w programach telewizyjnych niż w rozgłośniach – stwierdza Rafał Brzozowski w wywiadzie dla agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wokalista tłumaczy, że komercyjny charakter jego muzyki wynika z potrzeby dotarcia do jak najszerszego grona odbiorców. To ułatwiają mu popularne rozgłośnie radiowe i telewizyjne.

– Jeżeli zrobiłbym coś znacząco odmiennego od tego, co wykonywałem dotychczas, nie wpasowałbym się w ramówki radiowe i telewizyjne, a przez to zawiódłbym swoich fanów, którzy chcą słyszeć mniej jak najczęściej. Z doświadczenia wiem, że utwory grane w radiach są znacznie lepiej odbierane na koncertach – dodaje Brzozowski.

Artysta jednak nie wyklucza, że w przyszłości stworzy płytę w zupełnie innym klimacie.

– Mam swoje plany muzyczne, które chciałbym zrealizować, ale na to przyjdzie jeszcze czas. Być może zmienię w przyszłości gatunek muzyczny, ale obecnie tworzę pop-rock. Dbam o to, aby przekazać fanom zarówno sporo energii, jak i odrobinę romantycznej atmosfery swoimi balladami – mówi wokalista.

Rafał Brzozowski to uczestnik pierwszej edycji programu „The Voice of Poland”. W sierpniu 2012 roku wydał swój debiutancki album „Tak Blisko”. Wokalista właśnie kończy promować swój debiutancki album „Tak blisko”. W listopadzie w sieci pojawił się kolejny teledysk związany z pierwszym krążkiem pt. „Nie mam nic”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.