Mówi: | Sarsa |
Funkcja: | wokalistka |
Sarsa: Często komponuję piosenki w pokoju hotelowym. Wnętrze też potrafi inspirować
Hotele to dla gwiazdy niemal drugi dom. Wokalistka spędza znaczną część roku w trasie, dlatego odpowiednie miejsce noclegu zapewnia jej niezbędne do pracy poczucie komfortu i bezpieczeństwa. Niejednokrotnie w pokoju hotelowym tworzyła swoje nowe piosenki. Z tego względu chętnie zgodziła się zostać ambasadorką kampanii „ibis. tu mieszka muzyka”, której finał miał właśnie miejsce.
Sarsa to jedna z najpopularniejszych polskich wokalistek młodego pokolenia, która ma już w swoim dorobku dwie płyty studyjne. Artystka pisze piosenki dla innych gwiazd, takich jak Ewa Farna i Monika Lewczuk, ponadto dużo koncertuje. Obecnie podczas występów na żywo promuje swój drugi krążek, zatytułowany „Pióropusze”, który ukazał się w maju tego roku. Wokalistka nie ukrywa, że ze względu na liczbę koncertów hotele stały się dla niej drugim domem.
– Cała trasa „Pióropusze”, praktycznie nie czułam, żebym wyjechała z domu. Sieć hoteli ibis nas gościła, więc trudno było mi rozróżnić, w jakim mieście jestem, wszędzie było tak samo przytulnie i domowo – mówi Sarsa agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Gwiazda nie ukrywa, że wybór odpowiedniego miejsca noclegu dla koncertujących artystów jest niezwykle ważny. Odpowiedni hotel zapewnia bowiem poczucie komfortu i bezpieczeństwa, co ma ogromny wpływ na pracę zawodową. Wokalistka ma więc duże wymagania w zakresie zakwaterowania: hotel musi być przytulny i mieć przyjazną atmosferę.
– Bardzo ważni są ludzie, którzy pracują w hotelu, bo mam wrażenie, że to często oni tworzą całą atmosferę. Mam to szczęście, że zawsze trafiam na świetną ekipę, w każdym hotelu, w jakim byliśmy z bandem, czułam się po prostu, jak byśmy się znali – mówi Sarsa.
Wokalistka chętnie wybiera pokoje tematyczne z oryginalnym designem. Ciekawe wnętrze wpływa na nią inspirująco, gwiazda bardzo często tworzy bowiem nowe piosenki w przerwach między koncertami, właśnie w pokojach hotelowych.
– Cały czas jestem w busie, w podróży, pomiędzy koncertami, więc hotel jest miejscem, gdzie muszę tworzyć, a hotele ibis sprzyjają wenie twórczej bardzo pozytywnie – mówi Sarsa.
Jesienią tego roku wokalistka została ambasadorką kampanii „ibis. tu mieszka muzyka”. W konkursie, który wystartował 5 września, wzięli udział mało znani, często początkujący twórcy, którzy przez miesiąc wgrywali oni na platformę internetową ibis.com/tumieszkamuzyka próbki swoich nagrań, aby następnie poddać je ocenie internautów. Do konkursu zgłoszono ponadtrzysta utworów, spośród których internauci wytypowali trzydzieści najlepszych. Z tej puli Sarsa wybrała pięć zwycięskich kawałków. Laureaci w ramach nagrody nagrali profesjonalne single w pierwszym w Polsce hotelowym studiu nagraniowym, zbudowanym na potrzeby kampanii.
– To jest kampania stricte związana z muzyką, z docieraniem do ludzi, którzy są moimi odbiorcami, młodzi, młodzi dorośli, muzykujący, osoby, które chcą się twórczo wyrażać, mamy dużo wspólnego pola. Cieszę się, że hotel ibis stworzył taką możliwość, żeby podzielić się doświadczeniami muzycznymi z młodymi ludźmi, którzy korzystają z usług hoteli – mówi gwiazda.
Finał kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” odbył się 12 grudnia. Podczas koncertu w jednym z warszawskich hoteli na scenie zaprezentowało się pięcioro zwycięzców konkursu dla utalentowanych twórców oraz Sarsa, która wykonała największe hity z ostatniej płyty „Pióropusze”. Gwiazda po raz pierwszy zagrała koncert w hotelu. Twierdzi, że bardzo podobała jej się intymna, niemal domowa atmosfera tego wydarzenia.
– Te wszystkie świeczki i atmosfera, gdzie ludzie siedzieli na poduchach przede mną, czułam się totalnie wyluzowana, zadomowiona. Myślę, że takich eventów powinno być więcej, bo jest zbudowana jakaś intymność, która jest wartością dodaną takiego koncertu – mówi Sarsa.
Czytaj także
- 2025-04-14: Marta Wiśniewska: Ludzie czekali na nowy kawałek takiej kolorowej Mandaryny. Jestem mądrzejsza i silniejsza niż kiedyś
- 2025-04-03: Marta Wiśniewska: Czuję, że świat się o mnie upomniał, dlatego wracam na scenę. Z wielką chęcią zostałabym też piątym jurorem w „You Can Dance”
- 2025-04-08: Eliza Gwiazda: Polskie hotele to już nie są te sprzed 10-15 lat. Nie ma takiej zachcianki, której pięciogwiazdkowe obiekty by nie spełniły
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-03-04: Anna Dec: Za mówienie kontrowersyjnych rzeczy byłam karcona w szkole przez rówieśników. Teraz w pracy jestem za to doceniana
- 2025-02-07: Nowoczesne formy podania leków pozwalają uniknąć hospitalizacji. To duże ułatwienie dla pacjentów z chorobami przewlekłymi
- 2024-12-23: Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
- 2024-12-05: Przedświąteczna gorączka zakupów może sprzyjać nieprzemyślanym decyzjom. UOKiK ostrzega przed nadmiernym zadłużaniem
- 2025-01-07: Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
- 2025-01-16: Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.