Newsy

The Kelly Family: Koncerty w Polsce będą rodzajem happeningu. Zaprezentujemy wysokoenergetyczny rock’n’roll

2018-01-17  |  06:22

Uwielbiany w latach 90. zespół zagra w Polsce aż trzy koncerty. The Kelly Family będzie można oglądać w Krakowie, Łodzi i Gdańsku, gdzie zaprezentują zarówno swoje największe przeboje, jak i nowe kawałki z wydanej w marcu płyty „We Got Love”. Muzycy zapowiadają, że ich występy cechować będzie niezwykła energia i duża dawka emocji.

W latach 90. muzyka grupy The Kelly Family biła rekordy popularności. Po wydaniu charytatywnej płyty „Hope” w 2005 roku członkowie zespołu postawili jednak na kariery solowe, tylko sporadycznie dając koncerty w większym składzie osobowym. Po dwunastu latach wracają na scenę pod dawnym szyldem – w marcu 2017 roku wydali nową płytę „We Got Love” oraz ruszyli w trasę koncertową. Do Polski zawitają w kwietniu i zagrają aż trzy koncerty. 

Wszystkich zachęcam do przyjścia, bo będzie mnóstwo emocji. Polscy fani Kelly są bardzo wybuchowi i wiem, że kiedy zobaczymy się wzajemnie na koncercie, emocji nie zabraknie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle John Kelly.

W ramach trasy „We Got Love - LIVE 2018” rodzina Kelly odwiedzi trzy polskie miasta. 6 kwietnia muzycy zagrają na ERGO Arenie w Gdańsku, 7 kwietnia w łódzkiej Atlas Arenie, a dzień później fani będą mogli podziwiać swoich idoli na TAURON Arenie w Krakowie. The Kelly Family zaprezentuje wszystkie uwielbiane przez fanów przeboje, m.in. „An Angel”, nowe piosenki z płyty „We Got Love” oraz kilka irlandzkich pieśni biesiadnych, które mają porwać publiczność do tańca.

– Scena będzie pulsowała od energii. Ludzie będą tańczyli i śpiewali razem z nami. To rodzaj happeningu, jak powiedział Johny, celebracji. Wysokoenergetyczny rock’n’roll – mówi Patricia Kelly.

Muzycy zapewniają, że choć wszystkim członkom zespołu przybyło lat, nie stracili energii, która cechowała ich dwanaście lat temu. Fani wciąż mogą podczas koncertów liczyć na energetyczne, radosne show, niepozbawione jednak sporej dawki wzruszeń. 

– Będziemy skakać, płakać, to mieszanina wszystkich możliwych emocji mówi John Kelly.

– Tu nic się nie zmieniło. Postarzeliśmy się, ale wciąż mamy ten rodzaj energii – dodaje Patricia Kelly.

Zmienił się natomiast, choć nie nazbyt drastycznie, sceniczny image grupy. U szczytu popularności The Kelly Family znakiem rozpoznawczym formacji były stroje inspirowane cygańskim folklorem, długie włosy niezależnie od płci oraz etniczne dodatki. Muzycy uważają, że ich zwariowany wizerunek stanowił wówczas inspirację dla fanów na całym świecie, dziś jednak preferują nieco bardziej stonowany wygląd.

– Przede wszystkim irlandzka tradycja. Dziewczyny noszą długie spódnice, bardzo tradycyjne, a jednocześnie nowoczesne. Kobieta, która projektuje dla mnie stroje, studiowała w Westford. Jest więc w tym również nowoczesny sznyt. Myślę, że to dobra mieszanka korzeni Kelly z nowoczesnym wyglądem –  mówi Patricia Kelly.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.