Mówi: | Zenek Martyniuk |
Funkcja: | piosenkarz |
Zenek Martyniuk o swojej recepcie na sukces: Nie rozgraniczam gatunków muzycznych. Nagrywam piosenki, które wpadają w ucho
Król disco polo zdradził swoją receptę na sukces – stara się nie dzielić gatunków na disco polo, rock czy muzykę biesiadną, tylko nagrywać piosenki z bardzo charakterystycznym refrenem, które wpadają w ucho. Wokalista od początku lipca jest gwiazdą najnowszej kampanii sieci sklepów MediaMarkt. Ma nadzieję, że melodia jego najbardziej rozpoznawalnego utworu – „Przez twe oczy zielone” – przekona konsumentów do skorzystania z oferty marki.
Piosenkarz przyznaje, że tworząc muzykę, nie zastanawia się nad gatunkami. Od początku zawodowej drogi priorytetem jest dla niego dostarczanie rozrywki – chce bawić tłumy i poprzez swoją twórczość poprawiać ludziom nastrój. Dlatego właśnie nie chce ograniczać się do konkretnego stylu.
– Nie rozgraniczam gatunków muzycznych, czy to jest muzyka disco polo, rockowa, reggae, czy muzyka biesiadna. Po prostu nagrywam piosenki, które łatwo wpadają w ucho, są melodyjne, z bardzo charakterystycznym, powtarzającym się refrenem, który śpiewa cała Polska – podkreśla w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Zenek Martyniuk.
Gwiazdor cieszy się niesłabnącą sympatią milionów Polaków. Niedawno premierę miał film biograficzny zatytułowany „Zenek” przedstawiający historię jego życia i kariery. Popularność przyniosły muzykowi występy w zespole Akcent, który działa z małymi przerwami od 1989 roku, ma na swoim koncie już 16 albumów i takie hity jak „Przekorny los” czy „Przez twe oczy zielone”. Od kilku lat muzyk jest na absolutnym topie polskiej muzyki rozrywkowej. Bywa regularnie gwiazdą największych wydarzeń rozrywkowych w kraju i jest stale obecny w mediach. Rozpoznawalność Zenka postanowiła wykorzystać sieć MediaMarkt, która zaprosiła wokalistę do współpracy w nowej kampanii reklamowej.
– Na melodię „Przez twe oczy zielone” śpiewam różne przyśpiewki, które mają w humorystyczny sposób zaprosić wszystkich klientów do skorzystania z oferty sieci sklepów MediaMarkt – wskazuje Zenek Martyniuk.
Król disco polo będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z oferty produktów i usług sieci. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się na początku lipca w mediach społecznościowych. Do tej pory na kanale YouTube obejrzało go już ponad 700 tys. osób, a całkowity zasięg kampanii przekroczył już 2,5 mln użytkowników.
– Bardzo się cieszę, że moje piosenki są popularne i właśnie głównie na melodii utworu „Przez twe oczy zielone” opiera się cała reklama tych produktów – mówi piosenkarz. – Mam nadzieję, że MediaMarkt skorzysta na tej popularności.
Na specjalne życzenie klientów MediaMarkt Zenek Martyniuk pojawi się w kilku sklepach sieci, gdzie spotka się z fanami. Pierwsze takie spotkanie odbędzie się w sklepie MediaMarkt w Białymstoku w sobotę, 18 lipca o godz. 16.00. Piosenkarz będzie podpisywał swój album „Ja gnam przed siebie”, który jest w ofercie sieci.
Czytaj także
- 2024-12-12: 15 proc. Polaków na co dzień korzysta z miejskich rowerów publicznych. To rosnący potencjał dla reklamodawców
- 2024-12-05: Przedświąteczna gorączka zakupów może sprzyjać nieprzemyślanym decyzjom. UOKiK ostrzega przed nadmiernym zadłużaniem
- 2024-11-26: Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy
- 2024-11-21: Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
- 2024-12-12: Sebastian Karpiel-Bułecka: Z zawodu jestem architektem, a muzyka to jest moja pasja. Nie byłem spięty, żeby za wszelką cenę zrobić wielką karierę
- 2024-11-20: Katarzyna Ankudowicz: Jestem z przemocowego domu. Dużo kosztowało mnie, żeby wyjść z tego i zacząć funkcjonować bez piętna bycia totalnie gorszą
- 2024-11-04: Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa
- 2024-10-29: Trudno gojące się rany to problem miliona Polaków. System ochrony zdrowia go bagatelizuje
- 2024-10-31: Policja zachęca do kontroli świateł w autach przed zimą. Nieprawidłowe ustawienie grozi wypadkiem i mandatem
- 2024-11-07: Ostatni moment na przygotowanie samochodu do zimy. Wśród zaleceń nie tylko wymiana opon, ale i sprawdzenie oświetlenia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Przed świętami Polacy wydają na ryby nawet dwa razy więcej niż w innych miesiącach. Konsumenci powinni sprawdzać, czy pochodzą one ze zrównoważonych połowów
Święta Bożego Narodzenia, łączone tradycyjnie z potrawami z karpia, śledzi oraz „rybą po grecku”, sprawiają, że wydatki Polaków na ryby są pod koniec roku nawet dwukrotnie wyższe niż średnio w innych miesiącach. – Wybór gatunku i rodzaju ryby ma znaczenie nie tylko dla smaku wigilijnych potraw, ale też dla kondycji rybołówstwa – przypominają eksperci MSC i radzą, by wybierać produktu z niebieskim logo organizacji, świadczącym o tym, że ryba pochodzi ze zrównoważonych połowów.