Newsy

Zuza Jabłońska: „Voice” otworzył mi drzwi do świata muzycznego. Nadal mam kontakt z jurorami

2021-01-04  |  06:05

Kariera finalistki pierwszej polskiej edycji  „The Voice Kids” rozwija się bardzo dynamicznie. Zuza Jabłońska z sentymentem wspomina chwile spędzone na planie programu. Zaznacza, że to właśnie dzięki niemu obecnie może robić to, co kocha najbardziej, i dzielić się swoją twórczością z fanami. Mimo pandemii nie zamierza zwalniać tempa. Przyznaje, że w zawodowych postanowieniach wspierają ją również jurorzy talent show, z którymi mimo upływu czasu nie traci kontaktu.

Chociaż formuła programu „The Voice Kids” zakłada, że jest on konkursem, najistotniejsza wcale nie jest wygrana. Ważne są bowiem kontakty, które można nawiązać podczas realizacji kolejnych odcinków. Uczestnicy zdobywają również doświadczenie, które później widoczne jest na scenie podczas występów na żywo. Pewność siebie i wiara we własne możliwości sprawiają, że młodzi wokaliści osiągają sukcesy i realizują duże projekty.

– „Voice” otworzył mi drzwi do świata muzycznego. To była wspaniała przygoda, czułam się jak ryba w wodzie. Poznałam dużo wspaniałych ludzi, z którymi do tej pory utrzymuję kontakt. Wspominam program bardzo pozytywnie i odbieram go na plus – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Zuza Jabłońska.

Artystka w 2020 roku została jedną z bohaterek książki Justyny Sucheckiej „Young power. 30 historii o tym, jak młodzi zmieniają świat”. To wyróżnienie podsumowuje osiągnięcia Zuzy Jabłońskiej i jest dowodem jej sukcesu. Wokalistka podczas programu „The Voice Kids”  była w drużynie Tomsona i Barona z zespołu Afromental. Chociaż minęło już ponad trzy lata, nadal ma kontakt ze swoimi mentorami. Muzycy mocno jej kibicują.

– Mam kontakt z jurorami, co prawda aktualnie jest to głównie kontakt online. Chociaż niedawno widziałam się w studiu z Dawidem Kwiatkowskim. Natomiast z Tomsonem i Baronem od czasu do czasu wymienimy się SMS-ami. Jeżeli chodzi o uczestników, najbardziej zaprzyjaźniłam się z Tomkiem Gregorczykiem z zespołu 4Dreamers. Staliśmy się oddanymi przyjaciółmi – tłumaczy.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.