Newsy

Natalia Kukulska: Viki Gabor ma wielki talent. Jej występ na Eurowizji był nowoczesny i przemyślany pod każdym względem

2019-12-30  |  06:22

Chociaż Natalia Kukulska nie jest fanką muzycznych programów rozrywkowych, przyznaje, że talent Viki Gabor bardzo ją zaciekawił. O zdolnościach dziewczyny dowiedziała się od Kayah, która także była oczarowana jej głosem. Zdaniem Kukulskiej występ Gabor podczas tegorocznej Eurowizji zasłużył na wygraną. Był bowiem bardzo nowoczesny i dopracowany pod każdym względem.

Natalia Kukulska trzymała kciuki za Viki Gabor podczas jej występu na Eurowizji. Obawiała się jednak, że skoro w poprzednim roku Roksana Węgiel zwyciężyła, tym razem będzie to jeszcze trudniejsze. Na szczęście talent Gabor umożliwił jej wygraną w muzycznym konkursie.

– Miałam okazję poznać Viki Gabor poprzez koleżankę po fachu. Kayah na Facebooku napisała, że Viki ma wielki talent i wrzuciła fragment jej występu na żywo. Rzeczywiście bardzo mi się spodobała. Zazwyczaj nie śledzę tego typu konkursów, bo nie przepadam za sportowymi emocjami przy muzyce, to tym razem byłam bardzo ciekawa jej występu. Wiedziałam o Roksanie Węgiel, która wygrała w zeszłym roku Eurowizję i tak sobie pomyślałam: to pech, że tak świetna dziewczyna startuje zaraz po Roksanie, bo są małe szanse, że Polska wygra drugi raz z rzędu. A tu proszę, zawsze trzeba myśleć pozytywnie – mówi agencji Newseria Lifestyle Natalia Kukulska.

Wokalistka uważa, że zarówno piosenka, jak i cały występ Viki Gabor podczas tegorocznej Eurowizji były bardzo nowoczesne. Jej zdaniem głos dziewczyny i jej kunszt wokalny wyróżniał się na tle innych. Kukulska zwraca uwagę, że Gabor jest bardzo świadomą osobą, zwłaszcza biorąc pod uwagę jej młody wiek.

– Występ oglądałam w pokoju hotelowym tuż przed swoim koncertem. Natomiast to, co widziałam, wydało mi się bardzo nowoczesne, świetne wykonawczo i przemyślane chyba od każdej strony. Talent Viki Gabor jest olbrzymi. Miałam okazję podsłuchać, jak śpiewa, robi to z ogromną świadomością, a jest jeszcze bardzo młodą osobą. Aż trudno sobie wyobrazić, co będzie dalej. Trzymam mocno kciuki – podkreśla.

Jako bardziej doświadczona koleżanka po fachu Natalia Kukulska życzy Wiktorii Gabor, by ta spotkała na swojej drodze dobrych i życzliwych ludzi. Ponadto, aby nigdy nie straciła przyjemności, jaką dają jej koncerty i śpiewanie dla publiczności. Jej zdaniem bowiem najgorsze byłoby, gdyby Viki popadła w rutynę, która zabija kreatywność.

– Nie ośmielę się dawać Viki rad, zwłaszcza że ona ma świadomość siebie i swojego głosu. Jedyne, czego mogę jej życzyć, to żeby przy tym, jak duże jest zainteresowanie jej osobą, nie zagubiła siebie i swojego głosu. Doradców będzie wielu, więc najważniejsze jest, żeby cały czas potrafiła bawić śpiewaniem i nie wpadła w rutynę – dodaje Natalia Kukulska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.