Newsy

Natalia Siwiec: Finalizuję nowy projekt. To będzie coś, co zawsze chciałam robić

2016-07-19  |  07:10

Fotomodelka marzy o stworzeniu własnej marki kosmetycznej. Twierdzi, że są to na razie odległe plany, wkrótce jednak zrealizuje inne marzenie. Natalia Siwiec zapewnia, że będzie to coś, co zawsze chciała robić. Nowe przedsięwzięcie nie będzie związane z show-biznesem. 

Wiosną tego roku Natalia Siwiec została ambasadorką marki Indigo, polskiego producenta hybrydowych lakierów do paznokci. Stworzyła także własną kolekcję lakierów na lato 2016, która zawiera dziesięć pastelowych odcieni, m.in. miętę, pudrowy róż oraz blady błękit. Modelka przygotowała trzydzieści propozycji kolorystycznych, z czego firma wybrała dziesięć, które weszły w skład letniej kolekcji.

Uwielbiam pastele. Uwielbiam też rażące kolory, natomiast takie typowo moje kolory to właśnie pastele. I tutaj akurat uzyskałam dokładnie takie kolory, jakie chciałam – mówi Natalia Siwiec agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda ma nadzieję, że będzie mogła także opracować kolekcję kolorów na nadchodzącą jesień i zimę. Współpraca z firmą kosmetyczną nie jest przypadkowa – modelka twierdzi, że od dawna marzy o stworzeniu własnej marki produkującej produkty do pielęgnacji.

Mam gdzieś w sferze marzeń plan, żeby stworzyć markę kosmetyczną, która jest w stu procentach naturalna, są to np. jakieś oleje do ciała, do twarzy – mówi Natalia Siwiec.

Modelka zaznacza jednak, że własna firma kosmetyczna to na razie odległe plany. Obecnie finalizuje natomiast inny projekt, który światło dzienne ujrzy już po wakacjach.

Coś zupełnie innego, ale coś, co zawsze chciałam robić i co w końcu mi się udało – mówi Natalia Siwiec.

Gwiazda twierdzi, że jej nowe przedsięwzięcie nie będzie związane z show-biznesem.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Seriale

Inwestycje

Polski rynek sztuki wciąż mały i niedoszacowany w porównaniu z Europą i USA. Coraz częściej przyciąga jednak inwestorów i kolekcjonerów z zagranicy

W tym roku polski rynek obrotu dziełami sztuki ma szansę przekroczyć wartość 500 mln zł, ale wciąż jest to relatywnie niewiele w porównaniu z bardziej rozwiniętymi rynkami Europy Zachodniej czy Stanami Zjednoczonymi. Tam podobne obroty wypracowują nawet pojedyncze aukcje dzieł. W Polsce rynek sztuki jest wciąż mocno niedoszacowany, co czyni go atrakcyjnym dla zagranicznych inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych, szukających ciekawych prac. – Za granicą polska sztuka jest postrzegana jako ta, która wciąż ma bardzo duży potencjał wzrostowy – mówi prezes DESA SA Juliusz Windorbski.

Muzyka

Krystian Ochman wydał swoją debiutancką płytę. To spełnienie marzeń zwycięzcy 11. edycji „The Voice of Poland”

Wnuk słynnego polskiego tenora Wiesława Ochmana i zwycięzca 11. edycji „The Voice of Poland” z dużą ekscytacją prezentuje swój debiutancki album zatytułowany po prostu „Ochman”. Na płycie znalazło się 11 utworów i nie mogło zabraknąć takich singli jak: „Światłocienie”, „Wielkie tytuły”, „Prometeusz”, „Wspomnienie”, „Ten sam ja” czy „Złodzieje wyobraźni”. Wokalista podkreśla, że wszystkie kompozycje mają wspólny mianownik, a każda z nich zawiera jego prywatne przemyślenia. Zaznacza też, że nagranie takiego krążka było jego marzeniem.