Newsy

Natalia Siwiec: Finalizuję nowy projekt. To będzie coś, co zawsze chciałam robić

2016-07-19  |  07:10

Fotomodelka marzy o stworzeniu własnej marki kosmetycznej. Twierdzi, że są to na razie odległe plany, wkrótce jednak zrealizuje inne marzenie. Natalia Siwiec zapewnia, że będzie to coś, co zawsze chciała robić. Nowe przedsięwzięcie nie będzie związane z show-biznesem. 

Wiosną tego roku Natalia Siwiec została ambasadorką marki Indigo, polskiego producenta hybrydowych lakierów do paznokci. Stworzyła także własną kolekcję lakierów na lato 2016, która zawiera dziesięć pastelowych odcieni, m.in. miętę, pudrowy róż oraz blady błękit. Modelka przygotowała trzydzieści propozycji kolorystycznych, z czego firma wybrała dziesięć, które weszły w skład letniej kolekcji.

Uwielbiam pastele. Uwielbiam też rażące kolory, natomiast takie typowo moje kolory to właśnie pastele. I tutaj akurat uzyskałam dokładnie takie kolory, jakie chciałam – mówi Natalia Siwiec agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda ma nadzieję, że będzie mogła także opracować kolekcję kolorów na nadchodzącą jesień i zimę. Współpraca z firmą kosmetyczną nie jest przypadkowa – modelka twierdzi, że od dawna marzy o stworzeniu własnej marki produkującej produkty do pielęgnacji.

Mam gdzieś w sferze marzeń plan, żeby stworzyć markę kosmetyczną, która jest w stu procentach naturalna, są to np. jakieś oleje do ciała, do twarzy – mówi Natalia Siwiec.

Modelka zaznacza jednak, że własna firma kosmetyczna to na razie odległe plany. Obecnie finalizuje natomiast inny projekt, który światło dzienne ujrzy już po wakacjach.

Coś zupełnie innego, ale coś, co zawsze chciałam robić i co w końcu mi się udało – mówi Natalia Siwiec.

Gwiazda twierdzi, że jej nowe przedsięwzięcie nie będzie związane z show-biznesem.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą

Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.