Mówi: | Natasza Urbańska |
Funkcja: | aktorka |
Natasza Urbańska przygotowuje kolekcje ubrań dla kilkuletnich dziewczynek. Inspiracją była córka
Natasza Urbańska przyznaje, że pomysł na kolekcję Mini Muses pojawił się w momencie, kiedy jej 7-letnia córka zaczęła przymierzać ubrania z szafy mamy i domagać się takich samych w swoim rozmiarze. Zdaniem aktorki nie ma nic złego w tym, że dzieci interesują się modą i chcą wyglądać oryginalnie. W nowej kolekcji znajdą się stylowe spódniczki, sukienki i skórzane kurtki. Wszystko w rozmiarze XXS.
– Letnią kolekcję Mini Muses poświęcamy naszym córkom, bo widzimy, że dziewczynki chcą wyglądać jak mamy. Kiedy jak zakładam ramoneskę, Kalinka też chce taką mieć. Jak zakładam plecioną spódniczkę, to ona też chce. I właśnie z myślą o naszych córkach postanowiłyśmy stworzyć taką alternatywę dla pań, które mają podobną sytuację w domu – mówi Natasza Urbańska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Urbańska zapowiada, że jedna część kolekcji to będą dziecięce wersje ubrań dla dorosłych, a druga – rzeczy zaprojektowane specjalnie dla dziewczynek. Aktorka będzie się konsultować z innymi znanymi mamami, choćby z Moniką Zamachowską.
– Zaprosimy nasze córki do pracowni, sprawdzimy, co im się najbardziej podoba. Zrobimy przymiarki na dziewczynach, zobaczymy, w czym się najlepiej czują i to pójdzie do produkcji. Myślę, że skradniemy serca niejednej mamie i niejednej córce – dodaje Natasza Urbańska.
Natasza Urbańska dołączyła do grona projektujących gwiazd blisko trzy lata temu. Kolekcje pod szyldem Muses tworzy wraz ze swoją stylistką Agnieszką Komornicką.
Czytaj także
- 2025-06-26: Trwają prace nad nowymi przepisami chroniącymi dzieci przed wykorzystywaniem seksualnym. Mają dostosować prawo do rozwoju technologii
- 2025-06-25: Polskie przedsiębiorstwa otwarte na transformację w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego. Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc
- 2025-06-17: Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]
- 2025-06-05: Już pięciolatki interesują się pieniędzmi. Wakacje to dobry moment na edukację finansową
- 2025-06-17: Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie
- 2025-06-11: ZUS zatwierdził standardy dofinansowania posiłków dla pracowników. To nowy rozdział w firmowych benefitach
- 2025-05-27: Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami
- 2025-05-23: Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy
- 2025-05-28: UE przywraca ograniczenia handlowe z Ukrainą. Trwają negocjacje ws. długoterminowych ram
- 2025-06-06: Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.