Newsy

Natasza Urbańska przygotowuje kolekcje ubrań dla kilkuletnich dziewczynek. Inspiracją była córka

2015-07-14  |  06:55

Natasza Urbańska przyznaje, że pomysł na kolekcję Mini Muses pojawił się w momencie, kiedy jej 7-letnia córka zaczęła przymierzać ubrania z szafy mamy i domagać się takich samych w swoim rozmiarze. Zdaniem aktorki nie ma nic złego w tym, że dzieci interesują się modą i chcą wyglądać oryginalnie. W nowej kolekcji znajdą się stylowe spódniczki, sukienki i skórzane kurtki. Wszystko w rozmiarze XXS.

Letnią kolekcję Mini Muses poświęcamy naszym córkom, bo widzimy, że dziewczynki chcą wyglądać jak mamy. Kiedy jak zakładam ramoneskę, Kalinka też chce taką mieć. Jak zakładam plecioną spódniczkę, to ona też chce. I właśnie z myślą o naszych córkach postanowiłyśmy stworzyć taką alternatywę dla pań, które mają podobną sytuację w domu – mówi Natasza Urbańska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Urbańska zapowiada, że jedna część kolekcji to będą dziecięce wersje ubrań dla dorosłych, a druga – rzeczy zaprojektowane specjalnie dla dziewczynek. Aktorka będzie się konsultować z innymi znanymi mamami, choćby z Moniką Zamachowską.

Zaprosimy nasze córki do pracowni, sprawdzimy, co im się najbardziej podoba. Zrobimy przymiarki na dziewczynach, zobaczymy, w czym się najlepiej czują i to pójdzie do produkcji. Myślę, że skradniemy serca niejednej mamie i niejednej córce – dodaje Natasza Urbańska.

Natasza Urbańska dołączyła do grona projektujących gwiazd blisko trzy lata temu. Kolekcje pod szyldem Muses tworzy wraz ze swoją stylistką Agnieszką Komornicką.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.