Mówi: | Katarzyna Gerlach |
Funkcja: | założycielka Bluebirds & Co. |
Internetowy kreator pozwala zaprojektować wymarzone ubranie i zlecić jego uszycie bez wychodzenia z domu
Nie trzeba zatrudniać osobistego stylisty, aby wyglądać modnie i oryginalnie. Wystarczy odrobina fantazji, znajomość modowych trendów i internet. Dzięki internetowemu kreatorowi można samodzielnie zaprojektować wymarzone ubranie i zamówić jego uszycie. To doskonałe rozwiązanie dla pań, które nie umieją szyć, a nie lubią powielać stylizacji z sieciówek.
W modzie od kilku sezonów panuje trend na personalizację ubrań. Coraz popularniejsze staje się szycie odzieży w domu, bo pozwala stworzyć oryginalne, niepowtarzalne stylizacje. Panie, które nie potrafią szyć, a nie chcą ubierać się w popularnych odzieżowych sieciówkach, mogą skorzystać z internetowych kreatorów. Pozwalają one w kilku prostych krokach zaprojektować wymarzone ubranie i zamówić jego uszycie.
– Dotychczas dziewczyny musiały szukać krawcowej, która uszyje im to, co sobie wymarzyły, albo były skazane na to, żeby kupować w sieciówkach gotowe rzeczy, które często są złej jakości i nie spełniają ich oczekiwań. Teraz mogą zamówić przez internet dokładnie takie ubranie, jakiego oczekują, krótko mówiąc: uzyskały dostęp do takiej usługi krawieckiej online – mówi Katarzyna Gerlach, założycielka Bluebirds & Co., w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Personalizacja przebiega w dwóch etapach. Na pierwszym etapie dziewczyny mogą zaprojektować ubranie za pomocą aplikacji, która jest dostępna w internecie. W ramach tej aplikacji mają do wyboru nie tylko kolory, lecz także elementy ubrania. Mogą zmieniać dekolty, rękawy, wybierać długości. Istnieje także możliwość haftowania inicjałów. Drugi etap to możliwość personalizacji użytkowania tego ubrania. Klientka może wybrać opcję ubrania dwustronnego, dopinanych elementów, np. rękawów. Dopinanie części ubrania możliwe jest dzięki zastosowaniu różnego rodzaju gadżetów, m.in. guzików i suwaków.
– Projektowanie ciuchów za pomocą aplikacji jest bardzo proste, ponieważ aplikacja podpowiada każdy kolejny krok, co w danym kroku należy wykonać, jakie elementy można wybrać i jakie są dostępne opcje. Brak wyboru konkretnej opcji jest sygnalizowany przez aplikację i klientka po prostu nie przejdzie dalej. W związku z tym system jest dosyć prosty i w miarę intuicyjny. Rozmiarówka na naszej stronie jest standardowa, ale żeby ułatwić dziewczynom poruszanie się po naszej ofercie. podzieliłyśmy ją na kroje. Czyli, jeżeli jakaś dziewczyna źle się czuje w dopasowanym kroju, wtedy od razu może wybrać sobie tylko te ubrania, które są oversize – mówi Katarzyna Gerlach.
W przypadku spersonalizowanych ubrań bardzo ważnym elementem jest jakość. Taka odzież pod względem jakości powinna znacznie przewyższać propozycje popularnych sieciówek, dlatego do jej stworzenia wykorzystywane są wyłącznie najlepsze polskie tkaniny i sprawdzone techniki krawieckie. Wiele elementów wykonywanych jest ręcznie. Możliwość uszycia własnoręcznie zaprojektowanego ubrania zapewnia polska rodzinna firma Bluebirds & Co. Marka powstała z inicjatywy Małgorzaty Gerlach i jej córki Katarzyny. Panie na razie dają możliwość zaprojektowania tylko damskich bluzek, ale w planach mają poszerzenie oferty o inne części garderoby.
Czytaj także
- 2025-05-12: Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób
- 2025-04-29: Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
- 2024-10-29: Technologia wirtualnych bliźniaków rewolucjonizuje produkcję w firmach. Pomaga im też ograniczać ślad węglowy produktów
- 2024-09-23: Sztuczna inteligencja znacząco przyspiesza opracowywanie przeciwciał. To rewolucja w farmacji na skalę odkrycia prądu
- 2024-06-17: Połowa Polaków nie potrafi odróżnić oryginalnego produktu od podróbki. Sklepy internetowe wdrożyły technologie blokujące nieautentyczne towary
- 2024-06-06: Handel w sieci nie zwalnia mimo zawirowań w gospodarce. Coraz większą rolę odgrywa w nim sztuczna inteligencja
- 2024-06-27: Sztuczna inteligencja ma coraz więcej zastosowań w internetowym handlu. Teraz e-sklepy muszą się przygotować do wdrożenia nowych regulacji
- 2024-06-13: Allegro wchodzi do kolejnych krajów europejskich. Platformy sprzedażowe uruchomi niedługo na Węgrzech, w Słowenii i Chorwacji
- 2024-07-04: Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem
- 2023-12-19: Cykl życia ubrań jest coraz krótszy. Nosimy je raptem kilka razy, a potem większość trafia do śmieci
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Maciej Dowbor: Mamy dom w Hiszpanii i tam odpoczywamy, ale na co dzień mieszkamy w Polsce. Tu pracujemy, płacimy podatki, a nasze córki chodzą do szkoły
Prezenter zaznacza, że co prawda wraz ze swoją żoną kupili dom w Hiszpanii, to jednak większość czasu spędzają w Polsce. Tutaj bowiem mają pracę, a ich córki chodzą do miejscowych szkół. Maciej Dowbor zdradza też, że dużo lepiej funkcjonuje mu się w naszym kraju. Tu realizuje większość swoich projektów zawodowych, natomiast możliwość wyjechania z dala od Warszawy pomaga mu się wyciszyć, odpocząć od zgiełku i nabrać do wszystkiego dystansu.
Podróże
Damian Janikowski: Po ostatniej walce muszę porządnie odpocząć i wyleczyć kontuzje. Zazwyczaj na wakacje wybieram Egipt albo Turcję

Sportowiec przyznaje, że jego ulubionymi kierunkami na wakacje są Egipt i Turcja. Lubi odpoczywać w egzotycznych kurortach i cieszy się, kiedy cała rodzina ma wreszcie czas dla siebie. Damian Janikowski zaznacza, że teraz przede wszystkim chce wyleczyć kontuzje i naładować akumulatory, a kolejne walki na ringu stoczy dopiero pod koniec tego roku lub na początku przyszłego.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.