Newsy

Olga Bończyk: Działalność na TikToku stała się dla mnie antidotum na pandemię. Dzięki niej mogłam gdzieś ulokować moją kreatywność

2020-08-10  |  06:17

Aktorka niedawno rozpoczęła przygodę z aplikacją TikTok. Na swoim profilu regularnie umieszcza krótkie filmiki. Wciela się w rolę Grażyny – kobiety, która w przewrotny i zabawny sposób komentuje rzeczywistość i opowiada anegdoty ze swojego życia. Pomysł szybko okazał się sukcesem. Olgę Bończyk obserwuje już spore grono fanów, a liczba ta z dnia na dzień staje się coraz większa. Artystka zaznacza, że działalność miała być formą oderwania się od smutnej codzienności.

Aktorka tłumaczy, że jest osobą pomysłową i lubi spędzać czas aktywnie. W konsekwencji perspektywa wielotygodniowego siedzenia w domu była dla niej przerażająca. Aby umilić sobie czas, postanowiła bliżej zapoznać się z możliwościami social mediów. Przyznaje, że była to dla niej zupełna nowość.

– Grażyna stała się antidotum na pandemię. Dzięki niej mogłam gdzieś ulokować moją kreatywność. Dla mnie siedzenie w domu potrafi być potwornie nudne. Pomyślałam sobie, że uruchomię media społecznościowe, które zaniedbywałam przez ostatnie lata. Wybrałam TikToka. Chciałam się go  nauczyć i zobaczyć, na czym polega – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Olga Bończyk.

Aktorka chciała, aby jej profil wyróżniał się wśród wielu innych. Dlatego długo myślała nad konceptem i analizowała różne możliwości. Przyznaje, że na pomysł wykorzystania alter ego wpadła przypadkowo. Jednak postać Grażyny spodobała jej się tak bardzo, że od razu zaczęła wymyślać, jak kobieta mogłaby się zachowywać i co mogłaby mówić.

– Początki były trudne. Musiałam znaleźć pomysł, a ponieważ jestem osobą, która chodzi własnymi drogami i nie lubi kopiować czyjejś, było to wyzwanie. Później zobaczyłam żart rysunkowy i od razu pomyślałam, że stworzę postać – Grażynę. Oczyma wyobraźni ujrzałam, jak będzie wyglądała – tłumaczy.

Szybko okazało się, że koncept spodobał się nie tylko aktorce. Użytkownicy TikToka właściwie od razu okazali zainteresowanie. Obecnie Olgę Bończyk obserwuje już prawie 50 tys. osób. Aktorka zaznacza, że stara się umieszczać nowe filmy systematycznie.

– Nagrałam pierwszy filmik, wrzuciłam i się okazało, że Grażyna fantastycznie wpisała się w tiktokowe społeczeństwo. Poczułam wiatr w skrzydłach, zaczęłam publikować codziennie. Mam nadzieję, że będę miała nowe pomysły i że działalność będzie się rozwijała, bo bardzo dobrze się przy tym bawię – przyznaje.

Chociaż początkowo działalność na TikToku miała być jedynie sposobem na nudę, okazała się dużo bardziej wciągająca. Dzięki postaci Grażyny aktorka może także pokazać dużej grupie społeczeństwa, że na co dzień jest pozytywną i zabawną osobą.

– Myślę, że to też jest dowód na mój dystans do siebie. Cały czas powtarzam, że mam ogromne poczucie humoru, a Grażyna będzie tego dowodem – zaznacza.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.