Mówi: | Olga Bończyk |
Funkcja: | aktorka |
Olga Bończyk: Działalność na TikToku stała się dla mnie antidotum na pandemię. Dzięki niej mogłam gdzieś ulokować moją kreatywność
Aktorka niedawno rozpoczęła przygodę z aplikacją TikTok. Na swoim profilu regularnie umieszcza krótkie filmiki. Wciela się w rolę Grażyny – kobiety, która w przewrotny i zabawny sposób komentuje rzeczywistość i opowiada anegdoty ze swojego życia. Pomysł szybko okazał się sukcesem. Olgę Bończyk obserwuje już spore grono fanów, a liczba ta z dnia na dzień staje się coraz większa. Artystka zaznacza, że działalność miała być formą oderwania się od smutnej codzienności.
Aktorka tłumaczy, że jest osobą pomysłową i lubi spędzać czas aktywnie. W konsekwencji perspektywa wielotygodniowego siedzenia w domu była dla niej przerażająca. Aby umilić sobie czas, postanowiła bliżej zapoznać się z możliwościami social mediów. Przyznaje, że była to dla niej zupełna nowość.
– Grażyna stała się antidotum na pandemię. Dzięki niej mogłam gdzieś ulokować moją kreatywność. Dla mnie siedzenie w domu potrafi być potwornie nudne. Pomyślałam sobie, że uruchomię media społecznościowe, które zaniedbywałam przez ostatnie lata. Wybrałam TikToka. Chciałam się go nauczyć i zobaczyć, na czym polega – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Olga Bończyk.
Aktorka chciała, aby jej profil wyróżniał się wśród wielu innych. Dlatego długo myślała nad konceptem i analizowała różne możliwości. Przyznaje, że na pomysł wykorzystania alter ego wpadła przypadkowo. Jednak postać Grażyny spodobała jej się tak bardzo, że od razu zaczęła wymyślać, jak kobieta mogłaby się zachowywać i co mogłaby mówić.
– Początki były trudne. Musiałam znaleźć pomysł, a ponieważ jestem osobą, która chodzi własnymi drogami i nie lubi kopiować czyjejś, było to wyzwanie. Później zobaczyłam żart rysunkowy i od razu pomyślałam, że stworzę postać – Grażynę. Oczyma wyobraźni ujrzałam, jak będzie wyglądała – tłumaczy.
Szybko okazało się, że koncept spodobał się nie tylko aktorce. Użytkownicy TikToka właściwie od razu okazali zainteresowanie. Obecnie Olgę Bończyk obserwuje już prawie 50 tys. osób. Aktorka zaznacza, że stara się umieszczać nowe filmy systematycznie.
– Nagrałam pierwszy filmik, wrzuciłam i się okazało, że Grażyna fantastycznie wpisała się w tiktokowe społeczeństwo. Poczułam wiatr w skrzydłach, zaczęłam publikować codziennie. Mam nadzieję, że będę miała nowe pomysły i że działalność będzie się rozwijała, bo bardzo dobrze się przy tym bawię – przyznaje.
Chociaż początkowo działalność na TikToku miała być jedynie sposobem na nudę, okazała się dużo bardziej wciągająca. Dzięki postaci Grażyny aktorka może także pokazać dużej grupie społeczeństwa, że na co dzień jest pozytywną i zabawną osobą.
– Myślę, że to też jest dowód na mój dystans do siebie. Cały czas powtarzam, że mam ogromne poczucie humoru, a Grażyna będzie tego dowodem – zaznacza.
Czytaj także
- 2025-06-26: Europosłowie za wydłużeniem finansowania krajowych planów odbudowy o 1,5 roku. Apelują o większą przejrzystość wydatków
- 2024-12-04: Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
- 2025-01-28: Joanna Kurowska: Aktorstwo to jest niesprawiedliwy zawód. Jesteśmy ciągle oceniani, a nie mamy żadnego wsparcia
- 2024-11-13: Polska ochrona zdrowia niegotowa na kolejny kryzys. Eksperci: nie wyciągnęliśmy lekcji z pandemii
- 2024-08-22: Duży zastrzyk finansowy dla sektora zdrowia z KPO. Około 1,2 mld zł trafi na część badawczo-rozwojową i Centra Wsparcia Badań Klinicznych
- 2024-08-08: Coraz więcej postępowań restrukturyzacyjnych. Firmy mają problem z rosnącymi kosztami prowadzenia działalności
- 2024-07-25: Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
- 2024-06-26: Polski sektor kosmiczny rośnie w siłę. Niszą dla krajowych firm może być diagnoza, naprawa czy tankowanie satelitów na orbicie
- 2024-06-04: Inwestycje w innowacje będą decydować o tempie rozwoju polskiej gospodarki. Obecnie realizuje je 1/3 firm
- 2024-04-30: Wzrost inwestycji prywatnych przesądzi o rozwoju polskiej gospodarki w najbliższych latach. Sektorami przyszłości są nowe technologie i zielona energetyka
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.