Newsy

Olga Borys: Uwielbiam Podlasie i Dolny Śląsk. Tam się wspaniale resetuje

2018-10-04  |  06:16

Aktorka przyznaje, że najchętniej wypoczywa w urokliwych zakątkach Podlasia i Dolnego Śląska. Cisza, świeże powietrze, piękne lasy, obcowanie z naturą, a jesienią obowiązkowo grzybobranie to wszystko, czego potrzebuje, by się zrelaksować, spędzić miło czas z rodziną i zapomnieć o sprawach zawodowych.

Olga Borys tłumaczy, że jeden z jej ukochanych polskich przyczółków – enklawa spokoju, ukryta wśród urokliwego, leśnego krajobrazu – znajduje się w Starej Maliszewie, za Bugiem. Tam, w drewnianym domu, otoczonym drzewami i kwiatami, mieszka wujostwo, które bardzo dba o to, żeby wszystko wokół nich było z duszą i z charakterem. I właśnie ten zakątek to dla aktorki magiczne miejsce, gdzie wraz z rodziną czuje się jak w prywatnej, nie dla wszystkich dostępnej bajce.

Kocham Warszawę, ale nigdy tu na miejscu nie jestem w stanie aż tak złapać wiatru w żagle i takiego relaksu, ponieważ Warszawa cały czas czegoś od nas wymaga, cały czas trzyma nas na stand-by, to jest fantastyczne, intensywne i żywe miasto, ale Podlasie czy Dolny Śląsk to jest coś, co uwielbiam, coś, co mnie wspaniale resetuje – mówi agencji Newseria Olga Borys, aktorka.

Aktorka podkreśla, że choć czasem wybiera się z rodziną na zagraniczne wakacje, to zwykle są to tylko wyjazdy na kilka dni, bo zdecydowanie nie jest zwolenniczką biernego wypoczynku pod palmami z drinkiem w ręku.

– Tydzień, więcej nie wytrzymam. Leżenie przy basenie dwa dni, jestem wtedy najszczęśliwsza i nie wyobrażam sobie inaczej, ale trzeci dzień już po śniadaniu kombinuję, gdzie by tu się urwać, na jaką wycieczkę pojechać – mówi Olga Borys.

Olga Borys przyznaje, popularne kurorty odwiedzane przez tłumy turystów nie są dla niej żadną atrakcją. Zamiast tego chętnie wybiera nieodkryte lub zapomniane, ale fascynujące i niepowtarzalne miejsca, często znane tylko tym, którzy akurat mieszkają w pobliżu.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.